Upgraden naar v15.5, update 6 is nu nog eenvoudiger!

Wist u al dat v15.5, update 6 een aantal geweldige nieuwe functies heeft? Denk bijvoorbeeld aan een WebRTC-softphone in de webclient, slimmere smartphoneapps, SSL-beveiligingsupdates en meer. Het is van groot belang dat u zo snel mogelijk een upgrade naar het nieuwste servicepack uitvoert. Gebruikers van versie 15.0 en 15.5 Om de upgrade probleemloos te laten verlopen, [...]

By |November 6th, 2018|0 Comments

De 3CX-telefooncentrale verkopen: een gids.

U hebt 3CX eens bekeken, het product geïnstalleerd en u bent overtuigd. Nu moet u uw klant of misschien uw leidinggevende zien te overtuigen; moet u akkoord zien te krijgen voor de investering in een gloednieuwe VoIP-telefooncentrale. We hebben een gids samengesteld die u daarbij helpt. Deze gids bevat een aantal initiële vragen die u aan [...]

By |October 29th, 2018|0 Comments

Werk uw Yealink-firmware bij

Dit is een oproep aan alle 3CX-gebruikers die momenteel gebruikmaken van Yealink IP-telefoons met firmwareversie XX.83.0.20. Yealink raadt u aan zo snel mogelijk uw Yealink-telefoons te voorzien van de nieuwste firmware, versie XX.83.0.55. U kunt dit eenvoudig doen in de sectie “Telefoons” in de 3CX-beheerconsole. Selecteer de Yealink IP-telefoons met de huidige firmwareversie. Klik op “+ [...]

By |October 25th, 2018|0 Comments

Redundant, bijv.naamw, uitspraak: [redʏn’dɑnt]

Redundant: leenwoord uit het Engels. In de betekenis van 'meer dan nodig' voor het eerst aangetroffen in 1973. De Van Dale kent synoniemen als overtollig en overbodig. Al met al is redundant een woord met een zeer negatieve lading. Iets waar doorgaans als eerste in wordt gesneden om kosten te besparen. Toch heeft redundant niet altijd een negatieve [...]

By |October 24th, 2018|0 Comments

Ontdek de verbeterde chatfunctie en gebruikersinterface in de nieuwe apps voor iOS en Android

U zult zeker blij verrast worden door de nieuwste visuele verbeteringen en functionele wijzigingen in de 3CX-apps voor Android en iOS. De verbeterde chatfunctie is sneller en gebruiksvriendelijker. Ook hebben we delen van de gebruikersinterface verbeterd en overzichtelijker gemaakt, ter voorbereiding op nog meer UI-verbeteringen. Verbeterde chatfunctie Waarschijnlijk zullen de enorme verbeteringen in de chatfunctie u [...]

By |October 22nd, 2018|0 Comments

Van walvisolie naar WebRTC

Via raffinage ontdekt Abraham Schreiner in 1853 voor het eerst petroleum. Een nieuwe brandstof die het verloop van de geschiedenis zou veranderen. In een tijdperk waar walvisolie werd gebruikt om lampen te branden, was petroleum de grootste disruptie ooit. Verlichting was opeens goedkoper, rendabeler en bijna onbeperkt beschikbaar. Walvissen werden verruild voor raffinaderijen. De nieuwe brandstof [...]

By |October 11th, 2018|0 Comments

Het belang van certificering

3CX, je hebt het verkocht en je kent het product. Je onderhoudt uitstekende relaties met je klanten. Ze komen regelmatig bij je voor jouw kennis, advies of  configuratie. Jij hebt altijd de oplossing en de klanten blijven tevreden! Wat kun je nu doen om nóg meer uit de verkoop van 3CX te halen? Hoe kun je [...]

By |October 5th, 2018|0 Comments

Voorkomen is beter dan genezen

Stel, jouw klant vraagt om een oplossing. Hij moet 24/7 kunnen bellen en gebeld worden. Als pbx specialist kan jij hem daarin ondersteunen. Je denkt zelfs met hem mee. Je brengt in kaart waar hij niet over heeft nagedacht. Zaken die zijn security en serviceniveau naar een hoger plan tillen. Denk bijvoorbeeld aan: WebMeeting Verbeterd klantcontact via [...]

By |September 27th, 2018|0 Comments

3CX-partnertrainingen in Nederland en België in oktober!

Het 3CX-team houdt in oktober partnertrainingen in België en Nederland, zodat onze partners hogerop kunnen komen bij de 3CX Academy en het Intermediate- en Advanced-certificaat kunnen behalen. De workshops worden gegeven op donderdag 11 en vrijdag 12 oktober 2018 in de London Room in Beveren-Waas, België, en op maandag 15 en dinsdag 16 oktober bij Place [...]

By |September 19th, 2018|0 Comments

3CX-leverancier Atis organiseert 3CX Basic-training in Nederland

3CX-leverancier Atis houdt in november een producttraining in Netherlands. Dit event is bedoeld voor nieuwe en actieve 3CX-partners die graag de basis van 3CX willen kennen om de verkoop, implementatie en ondersteuning van 3CX efficiënter te laten verlopen. Tijdens de 3CX Basic-training komen diverse basisonderwerpen aan bod, zoals de installatie van de telefooncentrale en clients, configuratie [...]

By |September 18th, 2018|0 Comments

1 jaar gratis! Selecteer gewenste installatie:

Lokaal geïnstalleerd

op Linux op een mini-pc van $200 of als VM

ISO downloaden

Lokaal geïnstalleerd

op Windows als VM

Configuratiebestand downloaden

In de cloud

in uw Google-, Amazon- of Azure-account

Neem de PBX Express