Zorg voor een optimale klantbeleving. Met de contactcenteroplossing van 3CX kunnen uw medewerkers klanten sneller helpen! Bied klanten meer manieren om met u in contact op te nemen, bijvoorbeeld via Facebook, WhatsApp, sms en live chat op uw website. Klaar om de overstap te maken? Deze 5 redenen zullen u overtuigen:

1. Vereenvoudig uw gespreksbeheer

  • Beheer gesprekken efficiënt met meerdere wachtrijen en IVR’s.

  • Maak spraak-apps om repetitieve taken te automatiseren.

  • Aanpasbare menu-opties met interactieve spraakreacties.

  • Houd bellers op de hoogte met meldingen over hun positie in de wachtrij.

  • Terugbeloptie. Houd klanten niet aan het lijntje in drukke periodes.

automatische verwerking

2. Geef klanten meer manieren om contact op te nemen

live chat whatsapp
  • Voeg live chat toe aan uw website om direct in contact te komen met bezoekers.

  • Bezoekers bellen gratis via uw website. Geen nummers meer kopiëren/plakken.

  • Verstuur en ontvang zakelijke sms-berichten via 3CX in dezelfde interface.

  • Laat teamleden reageren op uw zakelijke WhatsApp-berichten.

  • Werk intern samen, verbind chats door voor een snellere verwerking.

3. Stroomlijn processen met CRM- en ERP-integratie

  • Integreer met SalesforceFreshdeskZoho en meer.

  • Koppel beller-ID aan contactpersoon in Microsoft 365 en uw database.

  • Click2Call. Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM-applicatie.

  • Gesprekspop-ups. Gesprekken worden automatisch gekoppeld aan klantrecords.

  • Gesprekslogs. Alle gesprekken worden opgeslagen in uw CRM.

Nummerherkenning van contactpersonen in Microsoft 365, databases en CRM

4. Inclusief geavanceerde callcenterfuncties

wachtrijbeheer
  • Meerdere wachtrijstrategieën, zoals routering obv vaardigheden, Round Robin.

  • Bekijk direct de status van collega’s in andere kantoren.

  • Train medewerkers tijdens een gesprek met Luisteren, Fluisteren en Inbreken.

  • Wachtrijbeheerders kunnen medewerkers handmatig aan- en afmelden.

  • Neem gesprekken op voor training en kwaliteitsbewaking.

5. Krijg inzichten met gespreks- en chatrapportage

  • Gebruik SLA’s en bekijk rapporten om doelstellingen te behalen.

  • Bewaak de prestaties met statistieken over beantwoorde oproepen en chats.

  • Bewaak wachtrijen in realtime met het switchboard.

  • Motiveer medewerkers met eenvoudige statistieken op het wallboard.

  • Genereer direct nieuwe rapporten via de beheerconsole.

rapport wallboard