BETA introduceert nieuwe Panel & Switchboard weergaven voor de Windows Softphone De nieuwe Panel- en Switchboardweergaven zijn de nieuwste toevoegingen in deze Windows Softphone BETA-release. Beide weergaven zijn ontzettend belangrijk in contactcenteromgevingen waar teams in één oogopslag moeten kunnen zien hoeveel oproepen er wachten en welke collega's beschikbaar zijn. Su [...]
Nieuwe release biedt meer beheerfuncties voor co-host en een nieuwe mozaïekweergave. De meest recente update van de 3CX Videoconferentie-apps voor Android en iOS introduceert een nieuwe mozaïekweergave die u de mogelijkheid biedt om te kiezen welke deelnemers u wilt zien en vastzetten - tot aan 5 personen. Daanaast krijgen co-hosts nieuwe beheerfuncties die voorheen alleen besc [...]
Zeg maar dag tegen hoge per gebruiker prijzen en dure bundels. Wereldwijd worden kleine bedrijven geconfronteerd met hoge kosten voor communicatie, niet vanwege de gesprekstarieven, maar door platforms die per gebruiker laten betalen. Communicatieplatforms kunnen zomaar €20 per gebruiker in rekening brengen, zelfs voor extensies die niet of nauwelijks worden gebruikt. Denk aan [...]
Bekende functies van V18 zijn terug, inclusief caller ID uitzonderingen. De eerste update voor V20 is beschikbaar. Deze introduceert nieuwe functies, een nieuwe CRM integratie en het brengt een aantal functies terug van V18 terug die niet in de Final release zijn gekomen. Verder hebben we drastische verbeteringen aangebracht in de back-up- en herstelmogelijkheden. 50% Snellere [...]
De "FrontRunners van 2024" zijn bekend en 3CX sprint naar de top! Na ons blog over de Top 5 Call Center-producten van Capterra, toont 3CX geen enkel teken van vertraging. Het heeft opnieuw een plek bemachtigd tussen de allerbeste. Dit keer is 3CX genoemd als een FrontRunner op de lijst van Software Advice voor Beste Call Center Software in 2024! 3CX zich tussen 640 producten in [...]
Grote software review site zet 3CX in de top van 600+ producten in de categorie Call Center De Capterra Shortlist van 2024 is bekend en 3CX is opnieuw genoemd als een van de best beoordeelde software. #5 in Callcenterproducten Met een score van 90/100 heeft de Capterra Shortlist van dit jaar 3CX op de 5e plaats gezet - uit meer dan 600 gelijkwaardige producten in de callcenterc [...]
De nieuwe Windows-app: Hotkeys en minimaliseren naar system tray. Twee functies van de oude Windows softphone zijn weer terug. Het gebruik van hotkeys en de mogelijkheid om te minimaliseren naar de system tray! Minimaliseer naar System Tray & Mis Nooit meer een Gesprek Deze nieuwste versie blijft op de achtergrond draaien en informeert u realtime over alle inkomende oproepe [...]
Beheer gesprekken en meer met de krachtige .NET core API. Met V20 hebben we de Call Control API voor Linux geüpdatet - de Windows-versie volgt binnenkort. De applicatie moet geïnstalleerd zijn op een 3CX-instance. Er wordt gewerkt aan een webversie van deze API, die binnenkort beschikbaar zal zijn. Call Control voor Linux: Download de nieuwe Call Control API voor Linux. Lees d [...]
Gesprekken verwerken op basis van caller ID, DTMF-invoer en routering. Met V20 kunt u oproepen verwerken via call processing scripts. Deze lijken op scripts die zijn gemaakt met de Call Flow Designer (CFD), maar zijn krachtiger en efficiënter omdat u de code zelf kunt bewerken en beheren. U kunt deze scripts gebruiken voor: Het routeren van oproepen op basis van tijd, DID of ca [...]
Firmware updates voor Yealink, Snom, Grandstream & Fanvil De nieuwste firmware-updates voor IP telefoons Yealink, Snom, Grandstream en Fanvil zijn uitgebracht en volledig getest met V20 en V18. Deze updates bevatten verschillende bugfixes en verbeteringen, waaronder toegevoegde routerfunctie en HTTPS UI, fixes voor tijdzone en STUN-resolver, verbeteringen aan het telefoonbo [...]