Die feature op uw Facebook-pagina? “Reageert gewoonlijk binnen …”? Als er iets staat als “3 dagen”, doet dat uw bedrijf waarschijnlijk meer kwaad dan goed. 3CX biedt Facebook-integratie zodat u Facebook-berichten rechtstreeks kunt verwerken via de webclient en smartphone-apps. Medewerkers kunnen vragen van klanten beantwoorden, doorsturen en oplossen met hetzelfde platform dat ze gebruiken voor alle andere communicatie. Maak handig gebruik van uw Facebook-integratie en wijs inkomende chats aan een wachtrij toe, zodat uw medewerkers kunnen reageren zoals ze zouden doen op een live chat.

Reageer via 3CX op Facebook-berichten

  • Voeg een nieuw ondersteuningskanaal toe voor eenvoudig klantcontact.

  • Reageer op nieuwe Facebook-leads via 3CX.

  • Stuur Facebook-berichten door naar gekwalificeerde teamleden.

  • Los problemen sneller op door samen te werken met uw team.

Reageer snel op Facebook-berichten en verbeter de band met uw klanten.
Verander bezoekers in leads met 3CX Live Chat

Eén oplossing: live chat, social media, oproepen

  • Help klanten op verschillende kanalen via dezelfde interface.

  • Niet meer wisselen tussen apps – bespaar uw medewerkers tijd.

  • Facebook-berichten worden centraal geregistreerd.

  • Meerdere FB-beheerders niet nodig: voeg onbeperkt gebruikers toe.

Weet wie er chat

  • Gebruik CRM-integratie om klanten te herkennen en de geschiedenis te volgen.

  • Overtref de verwachtingen door uw chatreacties te personaliseren.

  • Wees voorbereid met alle geschiedenis van uw klant binnen handbereik.

  • Nieuwe FB-leads worden automatisch geregistreerd in uw CRM.

Gebruik één systeem voor alle communicatie
Dankzij WhatsApp-integratie kunnen berichten automatisch worden toegewezen aan de juiste medewerkers.

Wijs Facebook-berichten automatisch toe

  • Groepsverwerking van chats op basis van wachtrijen.

  • Tickets kunnen worden toegewezen aan de eerste gebruiker die reageert.

  • Zorg voor de juiste responsprioriteit. Integreer in uw SLA-beleid.

  • Met rapporten krijgt u inzicht in reactietijden en berichtperformance.