Weet precies wie er belt en bekijk de klantrecord nog voordat u opneemt. Het is een fluitje van een cent wanneer u uw CRM of helpdesksysteem integreert met 3CX! Bespaar uw medewerkers kostbare tijd en verhoog de klanttevredenheid. Creëer automatisch nieuwe contactpersonen en gebruik een gepersonaliseerde begroeting voor bestaande leads. Los problemen sneller op dankzij directe toegang tot klantenservicerecords. Gebruik Click2Call in uw CRM of helpdesksysteem. U hoeft geen nummers meer te kopiëren en plakken. En alle gesprekken worden geregistreerd voor toekomstige referentie.

Wees voorbereid, weet wie er belt

  • Koppelt beller-ID aan een record in uw CRM/helpdesksoftware.

  • Maakt een nieuwe klantrecord voor nieuwe nummers.

  • Registreert gesprekken in klantrecords zodat u de geschiedenis kunt inzien.

  • Maak indruk op uw klanten en bespaar uw medewerkers kostbare tijd.

Eenvoudig bellen met een klik dankzij integratie met MS365
Geef uw medewerkers meer mogelijkheden met krachtige CRM-integratie

Help uw salesmedewerkers

  • Start gesprekken met één klik vanuit uw CRM.

  • Bespaar tijd door klantrecords automatisch weer te geven.

  • Automatische registratie om tijdrovende handmatige invoer te voorkomen.

  • Bouw uw eigen gespreksflows om vragen en workflows te automatiseren.

Ondersteunt populaire CRM’s
en helpdesks

Ondersteuning van populaire CRM- en helpdesksystemen
Automatiseer workflows met behulp van de CFD

Automatiseer klantworkflows
met de CFD

  • Vraag om klant- of casusnummers om tijd te besparen.

  • Routeer gesprekken op basis van klantnummer of vraag.

  • Routeer gesprekken op basis van tijdstip of ontwikkel telefonische vragenlijsten.

  • Lees alles over onze Call Flow Designer (CFD).