Geef uw gasten een 5-sterrenervaring zonder het bijbehorende prijskaartje met een eenvoudig te beheren hotel telefooncentrale van 3CX. Onze hotel telefooncentrale is geoptimaliseerd voor interne communicatie en voor contact tussen gasten en receptie. Inclusief planning voor uw wekservice, DND en eenvoudig uitchecken. Overtref de verwachtingen van uw gasten met gepersonaliseerde begroetingen wanneer ze de receptie bellen. Integreer 3CX kosteloos met uw bestaande PMS-systeem om in- en uitchecken te automatiseren en telefoonrekeningen te genereren. Bespaar op kosten en systeembeheer, optimaliseer de communicatie onder uw medewerkers en laat die positieve TripAdvisor-recensies maar binnenkomen.

Betaalbaar en eenvoudig

  • Inbegrepen bij PRO en Enterprise: geen dure add-ons!

  • Voeg extensies toe en verwijder ze – geen licentie per gebruiker.

  • Open standaard: gebruik bestaande infrastructuur en betaalbare apparatuur.

  • Plug&Play met IP-telefoons, SIP-trunks en gateways.

Verhoog de tevredenheid van uw gasten met de hotel telefooncentrale van 3CX
De hotel telefooncentrale van 3CX biedt integratie met Fidelio, Protel en meer

Fidelio, Protel, roomMaster:
PMS-integratie

  • Te integreren met Protel, roomMaster, Micros-Fidelio en meer.

  • Gast-ID op elke telefoon: receptie, roomservice, management.

  • Versnel het afrekenen met een eenvoudige uitcheckfunctie.

  • Blokkeer externe oproepen wanneer een kamer niet bezet is.

Gegarandeerd tevreden gasten

  • Herken bellende gasten met beller-D en personaliseer uw service.

  • Verwijder uw oude voicemail en configureer met de nieuwe gastnaam.

  • Laat gasten een wekservice en niet-storen inplannen.

  • De schoonmaakservice kan de kamerstatus instellen via de telefoon.

klantreview hotel
live chat hotel

Meer boekingen via uw website met Live Chat

  • Voeg 3CX Live Chat toe aan uw website voor meer boekingen.

  • Maak een Live Chat-wachtrij met receptionisten en andere medewerkers.

  • Integreer met WhatsApp & Facebook om snel te reageren op vragen.

  • Laat websitebezoekers de chat met één klik omzetten in een telefoongesprek.

Wat onze klanten zeggen

“Wat een geweldige hotel telefooncentrale. Het systeem werkt perfect en voldoet aan de behoeften van een modern hotel, met mobiliteit en aanpasbaarheid. Daarnaast besparen we nu 75% ten opzichte van vergelijkbare systemen.”
Hampton By Hilton Hotel London Park Royal

“De installatie was een succes en sindsdien hebben we 3CX in negen andere vestigingen geïmplementeerd. We zien een enorme kostenbesparing en ook meer functionaliteit zoals aanwezigheid, conferencecalls en webconferenties.”
Ramada Plaza

klanten hotel telefooncentrale