Geef uw gasten een 5-sterrenervaring zonder het bijbehorende prijskaartje met een eenvoudig te beheren hotel telefooncentrale van 3CX. Onze hotel telefooncentrale is geoptimaliseerd voor interne communicatie en voor contact tussen gasten en receptie. Inclusief planning voor uw wekservice, DND en eenvoudig uitchecken. Overtref de verwachtingen van uw gasten met gepersonaliseerde begroetingen wanneer ze de receptie bellen. Integreer 3CX kosteloos met uw bestaande PMS-systeem om in- en uitchecken te automatiseren en telefoonrekeningen te genereren. Bespaar op kosten en systeembeheer, optimaliseer de communicatie onder uw medewerkers en laat die positieve TripAdvisor-recensies maar binnenkomen.
Betaalbaar en eenvoudig
Fidelio, Protel, roomMaster:
PMS-integratie
Gegarandeerd tevreden gasten
Meer boekingen via uw website met Live Chat
Wat onze klanten zeggen
“Wat een geweldige hotel telefooncentrale. Het systeem werkt perfect en voldoet aan de behoeften van een modern hotel, met mobiliteit en aanpasbaarheid. Daarnaast besparen we nu 75% ten opzichte van vergelijkbare systemen.”
Hampton By Hilton Hotel London Park Royal
“De installatie was een succes en sindsdien hebben we 3CX in negen andere vestigingen geïmplementeerd. We zien een enorme kostenbesparing en ook meer functionaliteit zoals aanwezigheid, conferencecalls en webconferenties.”
Ramada Plaza