Over 3CX
3CX is opgericht in 2005, in de beginjaren van VoIP, en is inmiddels uitgegroeid tot wereldleider op het gebied van zakelijke communicatie. 3CX maakt gebruik van de open-standaard SIP- en WebRTC-technologie en is van een traditionele telefooncentrale veranderd in een compleet communicatieplatform dat klanten een eenvoudige, flexibele en betaalbare oplossing biedt voor bellen, videobellen en live chat. Met 3CX kunnen bedrijven hun productiviteit verhogen en hun klantbeleving verbeteren, en tegelijkertijd hun kosten en administratieve werklast verlagen.
Wereldwijd vertrouwd
Meer dan 600.000 klanten iin 190 landen vertrouwen op 3CX voor verbinding en samenwerking. We zijn de voorkeursprovider van grote namen als Air France, de NHS, Best Western en PepsiCo, die allemaal rekenen op 3CX voor veilige, betrouwbare en probleemloze communicatie. Ze vertellen er graag zelf over:
“Dankzij 3CX konden we onze telefooncapaciteit in recordtijd met ruim 250% verhogen om aan de vraag van NHS-medewerkers te voldoen tijdens deze COVID-19-crisis. We konden een flexibele en snelle implementatie leveren, waardoor NHS-medewerkers overal in het Verenigd Koninkrijk servicegebruikers de juiste ondersteuning konden bieden in deze uiterst kritieke tijden.”
Matt Buckley, Hoofd Enterprise Architecture & Design, NHS
“De 3CX-telefooncentrale voldoet aan alle wensen van Best Western. We vervingen onze oude telefooncentrale en hebben nu geen dure onderhoudscontracten meer om het systeem actief te houden. Daarmee besparen we duizenden ponden per jaar. We zijn de tweede Best Western die 3CX implementeert en onze positieve ervaringen gaan er zeker toe leiden dat 3CX in de komende maanden bij alle andere vestigingen wordt geïmplementeerd.”
Mohammad Umer, Hoofd IT, Best Western Carlton Blackpool
Het 3CX-team
3CX is ontstaan uit een eenvoudige behoefte aan een nieuwe telefooncentrale die betrouwbaar en compleet was, zonder onbetaalbaar te worden. Inmiddels zijn we de snelst groeiende communicatieoplossing op de markt. Onze directieleden hebben een gedeelde achtergrond in VoIP, communicatie en het leveren van hoogwaardige SaaS-oplossingen. Samen vormen zij de drijvende kracht achter de toekomst van communicatie.
Nick Galea
CEO
Michael Borg
CTO
Natassia Allery
Global Sales Director
Ruth Elizabeth Abbott
Operations Director
Management
Agathocles Prodromou
CNO
Andreas Psyllos
QA Manager
Alice Karlson
Finance Manager
Wereldwijd marktleider
3CX verkoopt exclusief via een netwerk van 25.000 wereldwijde partners. Via het 3CX-partnerprogramma kunnen resellers de voordelen van SaaS benutten; ze zijn verzekerd van een vast inkomen en daarmee van een hogere winst en verbeterde stabiliteit. 3CX is ontwikkeld om de gevestigde orde wakker te schudden. Daar blijven we ons voor inzetten. Onze passie voor innovatieve technologie is erkend door de sector en heeft ons diverse prestigieuze awards opgeleverd:
Wereldwijd actief
3CX is wereldwijd actief en heeft kantoren in Europa, de VS, Mexico, Dubai en Australië. Ons uitgebreide partnernetwerk beslaat alle werelddelen. We zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze lokale gemeenschappen te ondersteunen en in 2019 werden we door Invest Cyprus erkend om onze voortdurende investeringen in de Cypriotische economie en onze steun aan lokale organisaties. We zijn altijd op zoek naar getalenteerde en gemotiveerde personen om ons wereldwijde team te versterken. Bekijk onze actuele vacatures.