Voeg WhatsApp toe aan uw contactcenteroplossing. Het kan knap lastig zijn uw klanten meerdere communicatiekanalen te bieden. 3CX werkt anders. Ervaar ultiem gemak met één centraal systeem voor oproepen, live chat, Facebook, WhatsApp en sms. Met 3CX kunt u zakelijke WhatsApp-berichten rechtstreeks verwerken via de Web Client, Desktop App en smartphone-apps. Uw teams kunnen vragen van klanten beantwoorden, doorsturen en oplossen via één platform.

Beantwoord zakelijke WhatsApp-berichten via 3CX

  • Bied uw klanten meer manieren om contact op te nemen.

  • Reageer met uw 3CX-clients rechtstreeks op nieuwe leads via WhatsApp.

  • Verbind chats zo nodig door naar een collega of groep.

  • Verbeter de oplossingstijd bij werken in teamverband.

whatsapp-telefoon
live chat whatsapp

Live chat, messaging en oproepen onder één dak

  • Oproepen, video, live chat, Facebook, sms en WhatsApp.

  • Help klanten op verschillende kanalen via één interface.

  • Bespaar tijd door niet meer te hoeven wisselen tussen apps.

  • Houd een centraal overzicht van al uw chatgesprekken.

What’s Up? Integreer uw CRM en ken uw klanten

  • 3CX CRM-integratie herkent klanten aan hun berichten.

  • Gebruik een persoonlijke begroeting, zodat klanten zich gewaardeerd voelen.

  • Bied optimale klantenservice met alle klantgeschiedenis op één locatie.

  • Schakel CRM-registratie in om nieuwe leads snel te registreren.

De SIP server van 3CX werkt op basis van open standaarden.
Dankzij WhatsApp-integratie kunnen berichten automatisch worden toegewezen aan de juiste medewerkers.

Automatische toewijzing van WhatsApp-berichten

  • Stuur uw WhatsApp-berichten naar een wachtrij om de werkdruk te verdelen.

  • Chats kunnen worden toegewezen aan de eerste medewerker die reageert.

  • Volg uw responstijden met SLA-timers.

  • Gebruik rapporten om SLA’s, reactietijden en prestaties te bewaken.