Klanten willen snel te woord worden gestaan. Ze verwachten dat u weet wie ze zijn en waarover ze de laatste keer hebben gesproken zonder meerdere keren te worden doorverbonden. Het resultaat? Een hogere omzet, tevreden klanten en betere reviews! 3CX biedt een zeer complete oplossing voor uw callcenter, met dynamische wachtrijen, rapportage, wallboards en CRM-integratie. Ontwerp complexe en geavanceerde gespreksflows via slepen en neerzetten in onze Call Flow Designer. Maar er is meer! 3CX biedt ook live chat, Facebook, WhatsApp en sms om uw callcenter te veranderen in een uitgebreid contactcenter.

Mis niets meer dankzij wachtrijen

  • Wachtrijen voor individuen of groepen, zodat u geen enkele oproep mist.

  • Geavanceerde strategieën voor wachtrijen zoals Round Robin en Hunt by 3s.

  • Medewerkers kunnen overal opnemen – zowel op kantoor als extern.

  • Terugbeloptie als alternatief in drukke periodes.

Gebruik wachtrijen en mis geen enkele oproep meer
meisje klantenservice

Opnamen en training

  • Neem gesprekken op voor juridische doeleinden en kwaliteitsbewaking.

  • Train medewerkers tijdens een gesprek met Luisteren en Fluisteren.

  • Gebruik Inbreken om het gesprek zo nodig over te nemen.

  • Ticketverwerking kan centraal worden bewaakt.

Bewaak de service met rapporten

  • Controleer het functioneren van medewerkers met ingebouwde rapporten.

  • Bekijk de langste wachttijd en afgebroken oproepen.

  • Bekijk rapporten over SLA en terugbelstatistieken.

  • Switchboard/wallboard voor realtime bewaking van wachtrijen.

Bewaak de productiviteit van uw medewerkers met rapporten
Verander bezoekers in leads met 3CX Live Chat

En meer: live chat en messaging