Met Beta 2 kunen gebruikers hun eigen rapporten plannen.
Na de V20 Update BETA 1, is BETA 2 nu beschikbaar voor testen. We brengen de functie voor Geplande Rapporten terug, verbeterd met een nieuwe planner per-gebruiker.
Geplande Rapporten zijn Terug
De functie voor geplande rapporten is terug en is beter dan ooit. In tegenstelling tot in V18, waar alleen beheerders rapporten konden plannen, kunnen managers, eigenaren en systeemeigenaren dit nu ook. Elke gebruiker heeft een onderdeel “Mijn Rapporten” waar al hun gecreëerde en geplande rapporten worden getoond. Rapporten kunnen dagelijks, wekelijks of maandelijks of zelfs on-the-fly worden gepland. Deze worden verzonden als CSV-bestanden en geformatteerd in Power BI, lees de handleiding.
Plan Rapporten voor:
- Wachtrijstatistieken
- Agentstatistieken
- Statistieken van belgroepen
- Extensiestatistieken
- Chatstatistieken
- Oproeplogboeken
- Chatlogboeken
Wat zat er in BETA 1
Hier is een samenvatting van wat er al in de vorige BETA beschikbaar was – en wat er nu dus ook in zit
- Verbeterde failover met 50% snellere back-up & herstel.
- De terugkeer van V18-functies:
- Weergave van actieve gesprekken
- Configureren van meerdere faxnummers die kunnen doorverbinden naar verschillende e-mailadressen
- SRTP-optie per extensie
- TLS voor Generieke SIP-trunks – upload een certificaat en configureer TLS op generieke trunks
- Configureren van aanwezigheid voor Bridges
- Uitzonderingen van beller-ID op werktijden – handleiding.
- Nieuwe integratie met Pipedrive CRM – handleiding.
Wat We Hebben Opgelost
- Dat oproepen niet werden gestart in geval SRTP verplicht is.
- Crash in Admin Console door parsing van user agents strings.
- Probleem met Generieke IP-telefoons wanneer aangevraagd door verschillende rollen.
- Probleem met “Ring My Mobile” wanneer Authenticatie wordt gewijzigd.
- Opgelost dat call manager displayName maakt van geconfigureerde Voornaam/Achternaam in geval van dubbele (“) met (\”) volgens RFC3261
- Opgelost dat call manager reden en responscode aan beller doorzet wanneer oproep wordt beëindigd door doorschakelingsregel.
- Opgelost probleem met SFTP voor Back-ups & Opnamelocatie.
- Opgelost gemiste oproepmelding wanneer een andere agent van de belgroep de oproep beantwoordt en daarna doorverbindt.
- Opgelost applicatie voor MS 365 bij de eerste provisioning.
Bekijk het volledige changelog.