Bekende functies van V18 zijn terug, inclusief caller ID uitzonderingen.

De eerste update voor V20 is beschikbaar. Deze introduceert nieuwe functies, een nieuwe CRM integratie en het brengt een aantal functies terug van V18 terug die niet in de Final release zijn gekomen. Verder hebben we drastische verbeteringen aangebracht in de back-up- en herstelmogelijkheden.

50% Snellere Backup & Herstel = Verbeterde Failover

We hebben de back-up- en herstelmogelijkheden geoptimaliseerd, waardoor deze veel sneller uitvoeren. Dit betekent dat de downtime van uw systeem 50%* korter zal zijn dan voorheen waardoor u vaker back-ups kunt maken. Als gevolg hiervan draait uw standby 3CX-machine voor uw failover-opstelling altijd op een recentere back-up van uw systeem.

Dit zijn de geschatte verbeteringen op basis van een back-upbestand van 7 gig:

Herstel

  • OUD = 10-15 minuten
  • Nieuw = 5-8 minuten

Back-up

  • OUD = 11-20 minuten
  • Nieuw = 2-3 minuten

*Gebaseerd op een backup bestand van 7 gig

V18 Functies Keren Terug in V20

Een aantal functies hebben het vorige maand niet gehaald tot tot de final release. We zijn nu bezig om ze terug te brengen. Hieronder de lijst met functies die zijn opgenomen in deze update:

  • Actieve Oproepen Weergeven
  • Configureer meerdere faxnummers die kunnen worden doorgestuurd naar verschillende e-mailadressen
  • SRTP-optie per extensie
  • TLS voor Generieke SIP Trunks – upload een certificaat en configureer TLS op generieke trunks
  • Configureer presence voor Bridges

Scheduled reports zijn beschikbaar in Update 2.

Out Of Office, Maar Niet Voor Iedereen – Voeg Uitzonderingen Toe aan Uw Uren

Uitzonderingen voor Caller ID's

Met Update 1 kunnen gebruikers uitzonderingen voor beller-ID ‘s toevoegen aan hun werkuren. Uitzonderingen op uw uren kunnen bijvoorbeeld uw manager, een VIP-klant – of misschien zelfs uw schoonmoeder zijn… om haar oproepen nooit aan te nemen :-)

Als er bijvoorbeeld een VIP-klant is van wie u geen oproep wilt missen, ongeacht uw werktijden of wanneer u pauze heeft, voeg dan hun nummer toe aan de uitzonderingenlijst. Hetzelfde geldt voor mensen die u niet wilt spreken, stuur ze naar de voicemail.

Ontdek hoe u uitzonderingen kunt configureren in de Webclient-handleiding.

Nieuwe Integratie met Pipedrive CRM

Pipedrive CRM is de nieuwste toevoeging aan onze lijst van native ondersteunde CRM’s. Pipedrive is een sales customer relationship management tool met duizenden gebruikers over de hele wereld.

Installeer en configureer 3CX V20 snel en moeiteloos. Zie hoe u Pipedrive kunt configureren met 3CX.

Andere Verbeteringen

  • Back-up van Audit logs
  • Verbeteringen in ondersteuningsinformatie

Hoe nu Verder

Klik vanuit het beheerdersconsole op de nieuwste update: “Nieuwe V20 Update 1 BETA.” Bekijk hier het volledige changelog.

Doe mee aan de V20-discussie in onze speciale Partner of Customer Forums. Volg ons op X en LinkedIn om op de hoogte te blijven van verdere ontwikkelingen.