Sneller en effectiever bestaande klanten helpen en nieuwe klanten werven met 3CX V16.

LONDON, VK, 27 MAART 20193CX, ontwikkelaar van next-gen telefooncentrales en communicatiesystemen kondigde vandaag de lancering van 3CX v16 aan. V16 tilt zakelijke communicatie naar een hoger niveau dankzij de integratie van innovatieve functionaliteit voor call- en contactcenters; via chat- en belfuncties op hun website zijn bedrijven gratis te bereiken.

Met v16 hebben klanten nog meer contactmogelijkheden en 3CX zorgt ervoor dat deze klanten effectiever worden geholpen dankzij nieuwe callcenterfuncties en routering op basis van vaardigheden, online SLA-bewaking en verbeterd opnamebeheer. Met de verbeterde CRM-integratie ziet u wie er (opnieuw) belt.

3CX biedt niet alleen call- en contactcenterfuncties, maar ook een verhoogde performance en beveiliging, verbeterd beheer, chat, videoconferenties en Office 365-integratie. Het is het eerste communicatiesysteem dat draait op een Raspberry Pi.

Next-gen klantcommunicatie 3CX Live Chat & Talk:

Website Live Chat & Talk

Klanten willen meer en eenvoudigere manieren om contact op te nemen met bedrijven. Met de nieuwe 3CX-plug-in Live Chat & Talk kan een klant de website van het bedrijf bezoeken en met één klik chatten of spreken met een medewerker. Geen gedoe voor de klant, het gesprek is gratis en de medewerker kan de klant effectiever helpen.

3CX is uniek met deze mogelijkheid; niet alleen met de integratie van live chat maar ook met de mogelijkheid een chat uit te breiden naar een spraakoproep. Geïntegreerde live chat zorgt niet alleen voor meer klanten, maar voorkomt ook dat medewerkers met verschillende systemen moeten (leren) werken, elimineert extra administratietaken en verlaagt maandelijkse kosten. 3CX Live Chat & Talk is beschikbaar als eenvoudig te installeren WordPress-plug-in en kan bovendien via script aan elke website worden toegevoegd. Het wordt een heuse doorbraak in de communicatiesector.

Callcenterfunctionaliteit op een hoger niveau

Ook de behoeften van huidige callcenters zijn niet vergeten. 3CX heeft de callcentermodule volledig vernieuwd:

  • Routering op basis van vaardigheden zodat gesprekken worden doorgestuurd naar de juiste medewerkers.
  • Haal klantdetails en belgeschiedenis op uit populaire CRM-systemen en -databases.
  • Controleer de kwaliteit van inkomende oproepen en bewaak uw SLA met het nieuwe online switchboard in een eigen venster.
  • Beheer de prestaties van medewerkers met vernieuwde gespreksrapporten.
  • Verbeterd gespreksopnamebeheer
    • Geavanceerd zoeken
    • Gesprekstranscriptie
    • Extern archiveren op Google Drive of NAS

Teamcommunicatie 2.0: zakelijke chat, softphones en Office 365-integratie

WebRTC based Web Softphone in 3CX V16

Ook teamcommunicatie zet een stap voorwaarts met v16:

  • Met de online WebRTC-softphone kunnen oproepen worden beantwoord via een browser en gesprekken op een IP-telefoon of smartphone eenvoudig worden beheerd.
  • Naadloze Office 365-integratie: contactpersonen en status worden in realtime gesynchroniseerd en de integratie op serverniveau ondersteunt alle Office 365-abonnementen.
  • Sterk verbeterde zakelijke chat met bestanden, afbeeldingen en emoji’s.
  • Ondersteuning van CRM-belfuncties zodat medewerkers kunnen bellen via de CRM-interface.

Geïntegreerde videoconferencing op basis van open standaarden: 3CX WebMeeting

Aparte abonnementen voor videoconferenties zijn verleden tijd: de unieke geïntegreerde functie voor WebRTC-webconferenties van 3CX is nu nog beter.

  • Mogelijkheid tot inbellen met een telefoon bij een webvergadering.
  • Storingsvrije vergadering met optimaal bandbreedtegebruik.
  • Nieuw internationaal netwerk van videoconferencingservers gehost op Amazon en Google voor superieure kwaliteit.
  • Scherm delen zonder browserextensies.
  • Ondersteuning van betaalbare Logitech-camera’s en -systemen voor vergaderruimtes.

Beperk de kosten, administratieve taken en leercurve van een apart webconferentiesysteem.

Dit is het walhalla: meer veiligheid, minder admin

3CX V16 Instance Manager

En met v16 maken we het leven van IT-beheerders en resellers eenvoudiger dankzij:

  • Multi Instance Manager: beheer meerdere 3CX-installaties via één portaal.
  • Gebruikers automatisch synchroniseren met Office 365: vereenvoudig extensiebeheer.
  • Verbeterde beveiliging:
    • Internationale IP-blacklist – voortdurend bijgewerkt met de nieuwste informatie over hacks
    • Updates voor nieuwste onderdelen en OS
    • IP-whitelist voor de 3CX-beheerconsole
  • Gebruik 3CX op Raspberry Pi voor installaties met maximaal 8 gelijktijdige gesprekken (GG).
  • Drastisch verlaagd geheugen- en processorgebruik beperken de vereisten voor cloudinstallatie.
  • Rapportage over gesprekskwaliteit via RTCP-statistieken.
  • Functie “Extensie kopiëren” en andere verbeteringen voor beheerders.

Gratis voor maximaal 8 gelijktijdige gesprekken en tot 40% lagere prijzen voor grotere licenties

Om de lat nog wat hoger te leggen, hebben we de prijs met maximaal 40% verlaagd voor de standaardversie en met maximaal 20% voor de PRO- en Enterprise-versies. Er zijn meer licentiegroottes beschikbaar, zodat u kunt beginnen met een kleine licentiegrootte en daarna zonder boete en op elk gewenst moment kunt upgraden. De standaardversie is nu blijvend gratis voor maximaal 8 gelijktijdige gesprekken!

  • Standaardversie BLIJVEND GRATIS voor maximaal 8 gelijktijdige gesprekken.
  • Standaardversie nu tot 40% goedkoper.
  • PRO- en Enterprise-versie nu tot 20% goedkoper.
  • Nieuwe licentiegroottes: 24, 48, 96 en 192 GG
  • Boetevrij direct upgraden naar een grotere licentie.
  • PRO-versie met wachtrijen, gespreksopnames, rapportage, bridges en Office 365-integratie.

Hoe bemachtigt u v16?

Bekijk het wijzigingsoverzicht voor deze versie en geef ons uw feedback via het communityforum.