Er is een update voor de 3CX Call Flow Designer beschikbaar, met onder andere Record and EmailNa Update 4 van 3CX v15.5 brengen we een nieuwe build uit van de 3CX Call Flow Designer, met correcties en een paar fantastische nieuwe functies! Deze nieuwe versie bevat de nieuwe component “Record and Email”, bijgewerkte regio’s voor de Amazon Polly TTS-engine, en een nieuwe functie waarmee periodes kunnen worden ingesteld in de voorwaardelijke component Date & Time.

Met de nieuwe component “Record and Email” kunt u audio van de beller opnemen en de opname als bijlage toevoegen aan een e-mailbericht. Als de opname eindigt omdat de beller ophangt, wordt de e-mail verstuurd zonder dat u een component hoeft toe te voegen aan de flow “Disconnect Handler”, waardoor deze taak een stuk eenvoudiger wordt.

De nieuwe component Record and Email in de 3CX Call Flow Designer

Een andere veelgevraagde functie is de mogelijkheid om bij gebruik van de voorwaardelijke component Date & Time een periode te kunnen instellen. Als een kantoor bijvoorbeeld twee weken gesloten is, kunt u nu een voorwaarde “Date range” gebruiken in plaats van een voorwaarde “Specific day” voor elke dag. Deze nieuwe voorwaarde geldt wanneer de datum zich tussen de opgegeven datums bij “Date from” en “Date to” bevindt (beide inclusief) en de tijd zich tussen de waardes bij “From” en “To” bevindt.

De editor voor Date & Time in de 3CX Call Flow Designer
Ook nieuw:

  • Nieuwe regio’s voor de Amazon Polly TTS-engine.
  • Nieuwe functie “Date range” voor de voorwaardelijke component “Date & Time”.
  • Nieuwe CFD-functie “CONTAINS”.
  • Nieuwe component “Record and Email”, waarmee u audio van de beller kunt opnemen en de opname als bijlage kunt toevoegen aan een e-mailbericht.
  • Probleem in component “Email Sender” opgelost, waarbij de HTML-berichttekst niet goed werd verzonden na upgrade 3 van 3CX v15.5.
  • Probleem met de functe “EQUAL” opgelost, die als onwaar werd beschouwd wanneer een Int32 en Int64 met dezelfde numerieke waarde werden vergeleken.
  • Probleem met de flowlogica opgelost; nu wordt de flow “Disconnect Handler” uitgevoerd wanneer het gesprek wordt beëindigd door de app wanneer alle componenten van de hoofdflow zijn uitgevoerd.
  • Probleem met de flowlogica opgelost; nu wordt de flow “Disconnect Handler” uitgevoerd wanneer het gesprek wordt beëindigd door de app wanneer alle componenten van de hoofdflow zijn uitgevoerd.

Downloadlink en documentatie
Download de Call Flow Designer hier
Lees de gebruikershandleiding hier
Bekijk het volledige wijzigingsoverzicht