Als voorbereiding op de definitieve versie, die binnenkort beschikbaar komt, is nu een tweede bèta van V18 Update 4 uitgebracht. Uitzonderingsregels voor beller-ID terug naar Beheerconsole Vanaf nu kunnen tijdgebaseerde uitzonderingsregels voor de beller-ID weer worden beheerd in de Beheerconsole. Plan maandelijkse updates Nu kunt u instellen dat updates automatisch één maand na de release [...]
3CX StartUP heeft inmiddels meer dan 5000 gebruikers en het is tijd voor onze eerste grote update. We hebben de oproepverwerking verbeterd dankzij de toevoeging van digitale receptionisten en wachtrijen. De StartUP-wizard heeft ook een update gekregen, zodat u nog sneller aan de slag kunt. Routeer gesprekken professioneel met IVR Kies 1 voor de afdeling Verkoop, kies 2 voor Ond [...]
LONDEN, VERENIGD KONINKRIJK, 21 JUNI 2022 - 3CX, ontwikkelaar van de bekroonde oplossing voor zakelijke communicatie, heeft bekendgemaakt dat Nick Galea per direct terugkeert in de functie van CEO. Stefan Walther heeft zijn functie als CEO, die hij in de afgelopen 3 jaar bekleedde, neergelegd om nieuwe kansen te verkennen. Met zijn visie en leiderschap zorgt Nick Galea dat 3CX [...]
Door verbeteringen aan de Web Client kunnen oproepen nu nog eenvoudiger worden verwerkt. Ideaal voor drukke receptionisten. We hebben ook de statuscontrole overgedragen aan de gebruikers, zodat zij hun eigen persoonlijke planning kunnen instellen. Dit allemaal en meer in Update 4 bèta, vanaf nu beschikbaar. Meer zichtbaarheid met de nieuwe receptionistweergave Het is nu eenvoud [...]
Interne communicatie is de sleutel tot succes in elke organisatie. Van gewone telefoongesprekken tot chatberichten: het kan een tijdrovende klus zijn om al uw teamleden op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. Met de opkomst van flexwerken heeft videobellen in de afgelopen jaren enorm aan populariteit gewonnen. Die teamvergaderingen op maandagochtend hebben inmidde [...]
LONDEN, VERENIGD KONINKRIJK, 8 JUNI 2022 - 3CX, ontwikkelaar van de bekroonde oplossing voor zakelijke communicatie, heeft Chris Martin benoemt tot Director of Strategic Partnerships. Met deze nieuwe functie kan 3CX zich gaan richten op het ontwikkelen van relaties met SIP-trunkproviders en IP-telefoonfabrikanten, met als doel de interoperabiliteit te verbeteren. In zijn functi [...]
Beheerders van call- en contactcenters hebben de specifieke taak ervoor te zorgen dat alle medewerkers in hun groep optimaal presteren. Vragen van klanten moeten zo snel mogelijk worden afgehandeld en dat betekent dat er een optimale workflow moet zijn voor het beantwoorden van oproepen, chatberichten, sms- en Facebookberichten. Met de callcenterfuncties van 3CX hebben beheerde [...]
LONDEN, VERENIGD KONINKRIJK, 30 MEI 2022 - 3CX, ontwikkelaar van de bekroonde zakelijke communicatieoplossing, kondigde vandaag aan Natassia Allery te benoemen tot Global Sales Director, ter ondersteuning van het aanhoudende groeitraject van het bedrijf. In deze nieuwe functie is Natassia verantwoordelijk voor het ontwikkelen en behouden van sterke banden met nieuwe en bestaand [...]
Dit is het vierde en laatste artikel uit onze blogserie. In het vorige artikel bespraken we onze 4 beste beveiligingstips in 'Wees niet "die" persoon Vol. 3'. In deze editie bekijken we hoe u uw telefooncentrale nauwkeurig kunt bewaken en gaan we ook in op enkele statistieken van enkele instances die helaas daadwerkelijk werden gehackt. E-mailwaarschuwingen houden u op de hoogt [...]
De kwaliteit van een klantenservice wordt in grote mate bepaald door de mindset van de persoon of het bedrijf, maar er zijn diverse processen die ingezet kunnen worden om te ervaring te verbeteren. Deze processen kunnen variëren op basis van de werkwijze van het bedrijf, maar u hebt hoe dan ook baat bij een goede communicatie, snelle oplossingen en gemotiveerde medewerkers. In [...]