De “FrontRunners van 2024” zijn bekend en 3CX sprint naar de top!

Na ons blog over de Top 5 Call Center-producten van Capterra, toont 3CX geen enkel teken van vertraging. Het heeft opnieuw een plek bemachtigd tussen de allerbeste.

Frontrunners 2024

Dit keer is 3CX genoemd als een FrontRunner op de lijst van Software Advice voor Beste Call Center Software in 2024!

3CX zich tussen 640 producten in zijn categorie onder de hoogst gewaardeerde call center producten op Software Advice geplaatst. Bekijk hier de volledige lijst.

Reacties van onzer gebruikers

Gebruikers op Software Advice hebben 3CX de volgende beoordelingen gegeven:

  • 4,5/5 voor Gebruiksgemak
  • 4/5 voor Klantensupport
  • 4,5/5 voor Waar voor je Geld
  • 4,5/5 voor Functionaliteit

Lees hieronder enkele van onze recente uitmuntende recensies:

“Beste VoIP-oplossing die er is. Complete en krachtige alles-in-één oplossing voor VoIP-gesprekken.” ☆☆☆☆☆ – Riccardo

“Deze software is eenvoudig te gebruiken en de functies zijn duidelijk weergegeven.” ☆☆☆☆☆ – Tialee

“Ik heb het gebruik van 3CX altijd prettig gevonden. Eenvoudig in gebruik en efficiënt.” ☆☆☆☆☆ – Mia

“3CX is een complete telefoniedienst voor elke organisatie. Het werkt 24/7 zonder uitval. Ik waardeer de ondersteuning die we krijgen.” ☆☆☆☆☆ – Rongen