Wat willen klanten nu echt?

Meestal is er een kloof tussen wat eindgebruikers willen en wat de technologie-industrie bedenkt en levert. 3CX heeft de focus op de wensen en eisen van eindgebruikers van communicatie-technologie. Unified Communications is een middel, geen doel.

Maar dan eerst de vraag: hoe blijft 3CX voldoen aan de eisen van de gebruiker? Voorop staat dat wij leren van de feedback van onze klanten en partners. Dit gebeurt via verschillende methoden; directe feedback naar het verkoop- en ondersteuningsteam en via onze zeer actieve online community. We hebben zelfs een speciaal forum waar leden hun ideeën kunnen inbrengen. Voor ons is het van belang dat we voor IT-beheerders het werk zo eenvoudig en productief mogelijk maken. We denken altijd vooruit over hoe we het werk van onze klanten kunnen verbeteren, want dat is toch wat een Unified Communications oplossing zou moeten doen. We analyseren ook constant de nieuwste trends in technologie en implementeren deze in het 3CX Phone System. Daarom is 3CX een van de meest innovatieve PBX-ontwikkelaars in de markt.

De belangrijkste vraag is wat de klant wil. Wij denken dat klanten altijd op zoek zijn naar versimpeling, het leven moet gemakkelijker gemaakt worden. Dat is wat Unified Communications definieert. Collaboration-tools worden steeds populairder. Maar collaboration is niet langer slechts een modegril, bedrijven zien de voordelen die het biedt. Dit soort technologieën zijn min of meer de norm in het bedrijfsleven geworden en worden steeds vaker geadopteerd in bijvoorbeeld de gezondheidszorg. Moderne en betrouwbare communicatie technologie transformeert niet alleen de manier waarop organisaties functioneren, maar zijn tevens essentieel op een hoog business critical niveau. En natuurlijk willen bedrijven een product dat hun werknemers gemakkelijk kunnen aanpassen en gebruiken. Anders schiet Unified Communications zijn doel compleet voorbij.

Voorheen konden alleen grote ondernemingen profiteren van Unified Communications. Bij 3CX zagen we al snel dat bedrijven van elke omvang hetzelfde niveau van functionaliteit wilden. Maar wel voor een betaalbare prijs en zonder de langdurige installatie en veel onderhoud. Met de manier waarop 3CX is ontwikkeld, met meerdere deploy-mogelijkheden als Windows, Linux en Cloud, kunnen zelfs kleine en middelgrote bedrijven over een krachtig communicatiesysteem beschikken. Dit samen met het unieke prijsmodel van 3CX, dat gebaseerd is op het aantal gelijktijdige oproepen in plaats van het aantal gebruikers, maakt 3CX aanzienlijk goedkoper dan andere IP PBX oplossingen die beschikbaar zijn. We bieden zelfs een volledige standaardlicentie voor zestien sim-oproepen aan: deze is gratis voor een jaar. De oplossingen geven bedrijven een voorsprong op de concurrentie door hun productiviteit en mobiliteit te verbeteren. Waarom zouden bedrijven van alle groottes niet de kans krijgen om het te gebruiken?

Leave a Reply