We hebben een handleiding samengesteld over hoe u uw wachtwoorden kunt resetten en uw Management Console kunt beveiligen.

Dit document bevat ook uitleg over wat u moet doen bij het wijzigen van “root credentials” en wat u moet doen als u deze vergeten bent. Daarnaast vindt u hier uitleg om een “system owner” in te stellen. U kunt inlog gegevens opnieuw instellen via de Web Client Admin view of via een massale reset via uw Management Console.

Wist u dat u gebruikers kunt informeren en ze hun eigen inloggegevens kan laten resetten vanuit hun Web Client? Enige voorwaarde is dat deze optie beschikbaar moet staan in de Management Console? Wist u verder dat uw PBX ook eenvoudig geconfigureerd kan worden om Google en Microsoft 365 Single Sign On (SSO) te gebruiken. In plaats van de PBX-inloggegevens, kunnen gebruikers zich in de Management Console of in Web Client aanmelden met hun Google / MS 365 accounts.

Tot slot, u kunt de toegang tot de Management Console en Web Client Admin View beperken. Een aantal stappen laten u zien hoe u uw PBX kunt configureren om de toegang te beperken tot binnen uw lokale netwerk en vanaf geselecteerde IP-adressen.

Lees alles over wachtwoorden resetten en Management Console op 3CX PBX Security