3cx certificering3CX, je hebt het verkocht en je kent het product. Je onderhoudt uitstekende relaties met je klanten. Ze komen regelmatig bij je voor jouw kennis, advies of  configuratie. Jij hebt altijd de oplossing en de klanten blijven tevreden!

Wat kun je nu doen om nóg meer uit de verkoop van 3CX te halen? Hoe kun je méér klanten aan je binden? Hoe kun je meer relaties nóg beter ondersteunen?

Scientia potentia est…

Je hebt 3CX academy video’s bekeken, webinars gevolgd en documentatie bestudeerd. Misschien ben je al bij 3CX trainingen geweest. Je zit bomvol kennis. Hoewel dit hoofdstuk begint met Latijns voor “Kennis is macht”, is deze kennis geen doel op zich. De kennis gebruik je om Basic, Intermediate of Advanced certificering te behalen.

Geloofwaardigheid is de basis van succes

Een certificering is een bewijs van deskundigheid. Het geeft aan dat je weet waar je over praat. Het maakt je geloofwaardig. Wat kun je nu doen om meer klanten naar je toe te trekken. Hoe kun je je certificering ten gelde maken? Een aantal voorbeelden:

  1. Voeg je 3CX certificering toe aan je LinkedIn profiel. LinkedIn profielen die zijn voorzien van certificaten worden tot 6x meer bezocht;
  2. Meld de certificering in je cv. Niet iedereen werkt zijn cv regelmatig bij, het zegt wel iets over je vaardigheden. Wees trots op wat je te bieden hebt;
  3. Zet het op je website, in je e-mail signature, op je marketingmateriaal. Laat zien dat je beste service kan bieden;
  4. Practice what you preach, gebruik alle features van 3CX zodat je prospects weten wat ze kunnen gebruiken. Breng jouw klantcontact naar een hoger niveau met WebMeeting, Webclients, CRM integratie, call recording etc. Je klanten en prospects krijgen features te zien waar niet van hadden durven dromen;