webrtc-bedrijven

WebRTC brengt een golf van bedrijfs creativiteit over de hele wereld, het ene na het andere bedrijf lanceert nieuwe oplossingen, gebaseerd op dit brede platform.

WebRTC, dat gebruikers verbind door voice calls, video en het delen van bestanden zonder plugin of speciale software, drijft alles aan van documenten notariseren tot live yoga klassen.

Een bedrijf in Singapore, Temasys genaamd, heeft getaroom.io gelanceerd: Klik gewoon op je scherm en je kunt een video-oproep link zenden naar vier anderen voor een video gesprek. Niets te installeren – klik en je kunt spreken.

India’s 1Click.io lost een groot probleem op voor zakelijke WebRTC gebruikers in het land. Trage internet verbindings snelheden en onregelmatige service hebben veel Indiase bedrijven weerhouden van de ontwikkeling van interactieve websites. Maar 1Click.io is gespecialiseerd in het verbeteren van de communicatie kwaliteit tegen een lage bandbreedte en zorgt voor een click-to-call-interface dat de Indiase bedrijven in toenemende mate gebruiken om de voordelen van belangstelling van de klant die belt om te zetten in de verkoop direct vanuit de browser.

In Japan, provider NTT biedt een spraakherkennings- applicatieprogrammeerinterface (API)  bruikbaar met meerdere browsers, gratis verkrijgbaar op SkyWay, de bedrijfs WebRTC ruimte voor ontwikkelaars. SkyWay stelt zijn eigen spraakherkennings server beschikbaar; het herkend gesproken stemmen met hoge snelheid en hoge precisie .

Turkije is de thuisbasis van PeerMesh, die WebRTC gebruikt om online toegang tot een Geografisch Informatie Systeem in te schakelen. In het verleden betekende het gebruik van GIS omgaan met zware server belastingen en hoge bandbreedte. Peermesh gebruikt WebRTC technologie om een contentleverings netwerk te bieden, dat goedkoper en sneller is dan bestaande oplossingen. Het integreert eenvoudig in iedere browser zonder plugins.

Vervolgens, in Frankrijk, boeren die niet veel toegang tot technologie hebben, hebben zich verenigd om producten te verkopen, dankzij een WebRTC app granvillage genoemd van verzekeraar Groupama. Vele boeren bevinden zich in afgelegen gebieden zonder 3G/4G-netwerk en velen hebben geen smartphones. De app maakt het mogelijk om een click-to-call-nummer te posten, samen met een beschrijving van de aan te bieden producten. Klanten kunnen ook bellen in de app om een lijst van beschikbare producten te horen. De app brengt dan de boeren (producenten) in direct contact met potentiële kopers.

En in Finland, biedt Yogaia.com live en opgenomen yogales aan – niet langer meer naar de asana – bereik uw Zen met WebRTC.

Financieel, de grootste bedrijfstak in het Verenigd Koninkrijk, gaat ook door veranderingen dankzij de verbeterde WebRTC-aangedreven communicatie. Het London-gebaseerde Cloud9

biedt een handelssysteem gebaseerd op het platform dat  communicatiebereik expandeert van het industrie standaard product, wat de handelskosten verlaagt maar het hoge veiligheids gehalte behoud.

In de USA, is een grote groep van interessante  nieuwe WebRTC oplossingen. Van OpenIT, welke het voor bankiers mogelijk maakt direct met de klant te communiceren, tot Notarycam, waar je je documenten kunt laten notariseren zonder dat je naar het notariskantoor toe hoeft, tot Paperspace, die je verbindt met een virtuele computer in de cloud die je kunt behandelen zoals de jouwe, tot Xoeye, die gecomputeriseerde brillen in contact brengt met de computers in het kantoor – er is een enorme golf van creativiteit aan de gang.

3CX is een grote vernieuwer in het gebruik van WebRTC als onderdeel van haar telefoon systeem. De PBX biedt web conferencing in slechts een paar klikken, waarmee gebruikers hun scherm en documenten kunnen delen en samen kunnen werken op een whiteboard. De click-to-call link die wordt geleverd bij elke gebruikers extensie machtigt landing pagina’s, zodat klanten direct hun interesse kunnen tonen. Klik hier voor meer informatie