Recente Inhoud door Erikict

  1. E

    2 SIP trunks afhandeling

    Ik heb twee siptrunks één centralist, Elke siptrunk heeft een eigen extension Beide extensions hebben eigen forwarding rules en de daarbij behorende afhandeling per status. Beiden extensions hebben een rule bij status available dat na 15 sec doorgeschakeld wordt naar een IVR Dit werkt allemaal...
  2. E

    2 SIP trunks afhandeling

    @JosIPVG Heb jij nog iedeen hierover?
  3. E

    2 SIP trunks afhandeling

    thx voor de snelle reactie, de enige reden voor een onbemande extensie is om de afhandelingen (statussen) voor de voicemails per siptrunk te kunnen doen, ik kan dat niet met een extensie
  4. E

    2 SIP trunks afhandeling

    Hoi groep, Het volgende, Ik heb twee siptrunks één centralist, ingelogd op een Extensie (ooo) Wat is de beste manier om voor elke siptrunk zijn eigen forwarding rules per status (voicemails berichten) in te stellen en dat de centralist die calls kan behandelen/oppiken? Bij de status busy gaat...
  5. E

    Hoe pak ik een call op vanuit de Digitale receptioniste (IVR) ?

    hALLO GROEP, Ik heb een IVR, bellers die in die lijst staan krijgen een bericht te horen dat ze twee keuzes hebben voicemail of blijven hangen in de wacht(IVR) Hoe kan de telefoniste een call oppakken uit de IVR "Que" , ik weet dat dit kan met een rechtermuis toets kan maar is er ook een...
  6. E

    Twee siptrunks, 1 centralist

    Hopelijk komt de uiteindelijk release snel, tot die tijd maak ik voor elke SIP trunck een extensie aan waarin ik per status deze kan inrichten. Als definitive versie 20 er is dan verander ik het naar de nieuwe manier.
  7. E

    Twee siptrunks, 1 centralist

    Hoi ATIS_Bas, Dat ziet er zeker veelbelovend uit en deze is in het speciaal: Wachtrijen & IVR hebben nu een eenvoudige configuratie van wat te doen wanneer het kantoor open is, pauze heeft, gesloten is of op vakantie is Dezelfde instellingen als nu bij een extension :-) Maar duurt nog even...
  8. E

    Twee siptrunks, 1 centralist

    Thx JosiPVG, Het probleem is dat er bij elke status een andere Voicemail greeting is, dus ik dacht meer in de richting voor elke SIP een Extension te maken die elk zijn eigen afhandeling(Voicemail greeting) heeft per status. Is dat een idee?
  9. E

    Twee siptrunks, 1 centralist

    Goedendag, Ik ben bekend met 3CX maar (nog) geen diepgaande kennis, kan een hoop vinden op de forums en help van 3cx maar niet alles zoals het volgende: We hebben twee SIP trunks maar elke SIP trunk moet anders behandeld worden (verschillende IVR) bij binnenkomende gesprekken (IVR) maar er is...
  10. E

    Update V16 --> V18 Services Management console wil niet opstarten

    Opgelost, Klik op Start> Uitvoeren en typ regedit. Zoek ernaar en klik met de rechtermuisknop op de volgende registersubsleutel: KEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control Wijs Nieuw aan en klik vervolgens op DWORD-waarde. Houd er in het rechterdeelvenster van de register-editor...
  11. E

    Update V16 --> V18 Services Management console wil niet opstarten

    Goedendag, Ik heb een Update gedaan van V16 naar V18 maar de services Management Console wil niet opstarten, Als ik inlog via de webpagina(lokaal) krijg ik de error "Server error" Update heb ik als volgt gedaan: V16 De-install-->Machine herstart-->V18 install(Als administrator)--> IP adres...
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.