Wrap-up tijd

Nicky_H

Free User
Lid geworden
17 jan 2024
Berichten
3
Beste Allen,

graag zouden wij willen weten of er in de nieuwe versie een optie komt om de wrap-up tijd handmatig te beëindigen. Wij maken als organisatie nu al een aantal jaar met volle tevredenheid gebruik van 3CX, echter is dit een groot gemis in de huidige centrale.

Met vr groet,

Nicky
 
Hi Nicky,

Voor zover mij bekend is is er geen officiële manier om de Wrap up Timer te cancelen maar er is wel een work around.


Brengt natuurlijk wel het gevaar mee dat mensen hier verkeerd mee omgaan.
 
Dank Jos,

die workarround is mij bekend en is eigenlijk geen optie. Wij krijgen voornamelijk inbound calls, zo'n 1200 per dag. Het risico dat iedereen uitlogt en de wachtrij klapt is te groot. Dat kun je uiteraard ook weer oplossen met een dummy extensie die altijd ingelogd is, maar je krijgt hiermee workarround op workarround.

Jammer dat hier niets mee gedaan wordt, ik zie op het Engelstalige forum een draad waarin deze wens al jaren wordt uitgesproken. Het is echt basic call centre functionaliteit. Het dwingt ons om verder te kijken dan 3CX aangezien het een must is voor onze organisatie.

Gr Nicky
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Forum statistieken

Topics
21.134
Berichten
106.332
Leden
70.216
Nieuwste Lid
rudy cruysbergs
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.