Whatsapp integratie

Tim_V

Forum User
Lid geworden
4 jan 2023
Berichten
1
hoi iedereen,

Vraagje voor de specialisten:
We hebben onlangs Whatsapp toegevoegd aan onze 3cx installatie, dat ging middels de documentatie redelijk goed en werkte initieel prima.
Echter, een collega kwam erachter dat er plots geen berichtjes meer binnen kwamen.
De SIP trunk voor Whatsapp stond nog gewoon online maar er kwam niks meer binnen.
Bij nazicht bleek dat de app mode "in development" stond ipv "live" bij Meta for developers.
We hebben hier nooit een melding van gekregen, maar dit was dus wel het probleem.
Dit hebben we dus aangepast en nu werkt het terug maar de vraag is waar de berichtjes zijn die we ontvingen in de periode waarin we niet "live" waren?
We hebben wat testberichten gestuurd in deze periode en deze waren afgeleverd volgens whatsapp, maar we kunnen er niet meer bij?
Iemand een idee hoe we dit historiek kunnen raadplegen?
De whatsapp business app installeren op een smartphone werkt niet, aangezien het nummer exclusief voor de API is voorbehouden, dus er is geen standaard user interface waar we gebruik kunnen van maken op het eerste zicht...
 
Probeer eens de Acces Token opnieuw te genereren, dit hielp bij mij in elk geval
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Forum statistieken

Topics
21.134
Berichten
106.332
Leden
70.216
Nieuwste Lid
rudy cruysbergs
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.