Welkom op het 3CX-forum in het Nederlands!
Allereerst hartelijk dank van het 3CX-team voor uw interesse in onze software en voor het bezoeken van onze forums.
Voordat u een vraag op dit forum plaatst, moet u eerst de handleiding en onze ondersteuningspagina lezen.
Het support gedeelte is beschikbaar op: https://www.3cx.com/support/
Academie materiaal: https://www.3cx.com/3cxacademy/
In de handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u de 3CX PBX installeert, configureert en PSTN / ISDN-lijnen, VOIP-providers en extensies configureert
Vereenvoudig uw werk met 3CX-compatibele telefoons, gateways en VoIP-trunks.
Mocht u na het lezen van al deze documenten nog steeds technische vragen of problemen hebben, zorg dan dat uw vraag duidelijk is:
Opmerking: dit forum is bedoeld voor algemene ondersteuning voor de 3CX PBX voor Windows, Linux, SIP en VoIP (door de gemeenschap), ondersteuning van gebruiker tot gebruiker. Antwoorden worden verstrekt door de community. 3CX biedt geen technische ondersteuning via dit forum, dus commerciële ondersteuning is niet te verwachten.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Allereerst hartelijk dank van het 3CX-team voor uw interesse in onze software en voor het bezoeken van onze forums.
Voordat u een vraag op dit forum plaatst, moet u eerst de handleiding en onze ondersteuningspagina lezen.
Het support gedeelte is beschikbaar op: https://www.3cx.com/support/
Academie materiaal: https://www.3cx.com/3cxacademy/
In de handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u de 3CX PBX installeert, configureert en PSTN / ISDN-lijnen, VOIP-providers en extensies configureert
Vereenvoudig uw werk met 3CX-compatibele telefoons, gateways en VoIP-trunks.
Mocht u na het lezen van al deze documenten nog steeds technische vragen of problemen hebben, zorg dan dat uw vraag duidelijk is:
- Omschrijf duidelijk uw probleem.
- Geef aan welke SIP-telefoons, operator of VoIP-gateway u gebruikt.
- Voeg de logboeken toe met betrekking tot het probleem dat u aantreft in het Configuratiescherm - Activiteitenlogboek.
- Reageer niet op reeds aangemaakte onderwerpen met vragen buiten het oorspronkelijke onderwerp, maak hiervoor een nieuw topic aan.
- De forums die als gesloten worden beschouwd komt doordat, of de oplossing van het probleem waarvoor deze werd geopend werd gevonden, of dat het moet worden doorgestuurd via het ticketsysteem voor beoordeling van logboeken en opnames door het 3CX-team.
Opmerking: dit forum is bedoeld voor algemene ondersteuning voor de 3CX PBX voor Windows, Linux, SIP en VoIP (door de gemeenschap), ondersteuning van gebruiker tot gebruiker. Antwoorden worden verstrekt door de community. 3CX biedt geen technische ondersteuning via dit forum, dus commerciële ondersteuning is niet te verwachten.
Alvast bedankt voor uw medewerking!