Wachtrij

Pascal Stekelenburg

Customer
Lid geworden
26 jan 2022
Berichten
3
Goedemorgen,

Wij werken met een 1st en 2de lijns helpdesk, dit zijn beide losse wachtrijen en zodra de beller langer dan 5 min in de 1st lijns heeft gestaan dan gaat hij automatisch door naar de 2de lijns support. Dit werkt prima, maar als de 2de lijns support uitlogt omdat hij druk is met wat anders dan gaat het gesprek van de 1st naar de 2de lijn support en dan direct weer terug de 1st lijns wachtrij in, maar dan komt de beller wel weer helemaal achteraan in de wachtrij. Is het mogelijk dat de beller dan een prio krijgt en altijd vooraan in de wachtrij komt.

Daarnaast zou het fijn zijn dat een medewerker een gesprek in een wachtrij naar bv. de eerste positie kan verschuiven in een wachtrij zodat deze beller altijd als eerste geholpen wordt, is dit mogelijk?
 
Nieuwe wachtrij aanmaken en dan bij advanced aanvinken Priority Queue. Zelfde agents als de 1ste lijn hierin zetten.
Destination if no answer van 2de lijns naar deze Priority Queue zetten.

  • Priority Queue – prioritize calls from this queue over calls from other queues the agent/extension is a member of. Example: A support team has one queue for normal support calls, and another queue for VIP customers, so even though serviced by the same agents, calls from the VIP queue get priority.
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Forum statistieken

Topics
21.287
Berichten
106.980
Leden
70.442
Nieuwste Lid
exoo
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.