Template

Raf Vanreppelen

Customer
Lid geworden
29 mrt 2024
Berichten
2
Iemand die weet hoe een custom template toegekend kan worden aan een hotdesking telefoon?
Ik kan een custom template maken en dat toewijzen aan een vast toestel, maar niet als het een hotdesk toestel is.
De bedoeling is dat wanneer het toestel uitgelogd is, er als eerste BLF toets een snelkeuze staat die al *77* ingeeft, zodat de eindgebruiker enkel nog zijn toestelnummer dient in te geven en dan *-#
Of is er een andere methode voor?
Als ik de toets programmeer via de webinterface van het toestel zelf (Fanvil X4U-V2) dan werkt dat één keer. Ben jij ingelogd en log jij uit, dan laad die volgens mij de template en worden alle toetsen gewist.
Alvast bedankt.
 
Ja, nee. Kan wel, handig is anders en zal niet supported zijn.
Zie engelse forum:
 
Hi Raf,

Hotdesk Templates kunnen niet bewerkt worden helaas dus een BLF om in te loggen op een Hotdesk toestel is niet mogelijk.
 
Ja, nee. Kan wel, handig is anders en zal niet supported zijn.
Zie engelse forum:
Thanks, maar dat is voor als jij de 3cx zelf host of onprem hebt staan. Dit is bij ons niet het geval helaas. Maar swat, ik heb de ok toets onder de desktop parameter (is niet gebruikt in deze stand) toegekend aan een DSSkey. Onder deze DSS key staat *77* . Nu moeten ze gewoon op de ok toets duwen en hun extenite nummer ingeven gevolgd door *# en dan natuurlijk hun pincode nog ingeven. Zij zijn happy want ze moeten maar op één toets duwen. Ik ga wel eens horen of er geen mogelijkheid is (ik weet niet hoe die firma hun 3cx host) mogelijk is om de standaard template te vervangen door die van mij. Dan heb ik wel de login toets, wat eigenlijk gewoonweg standaard in dat template moeten staan want ... je moet toch inloggen ;-)
 

Aan de slag - Beheerders

Forum statistieken

Topics
21.150
Berichten
106.377
Leden
70.237
Nieuwste Lid
wstcdb
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.