SSO

Tommie Pit

Silver Partner
Advanced Certified
Lid geworden
10 feb 2021
Berichten
3
Er zijn al meerdere berichten over verschenen zowel in de andere fora als berichten van development en Nick G. himself. Maar SSO is echt een enorme show stopper. Is er al een time line bekend over development voor dit onderdeel. Bijna al onze afhakende klanten haken om deze enkele reden af.
 
  • Like
Reacties: Nick Galea
@Tommie Pit SSO (MS365, Google) is in de komende V18 release opgenomen. Die komt er, nog een beetje geduld! :)
 
Geduld is een kostbaar goed. Ik koop het in per kilo tegenwoordig, scheelt een 'hoop'.

[ontopic]Ik houd me nog even in dan![/ontopic]
 
Helaas geen LDAP integratie erbij, toch nog altijd een standaard. Gemiste kans van 3CX..
 
@PhoneOnline LDAP is echt heel ouderwets. Zelfs AD gaat nu de cloud in... We ondersteunen Ms 365 dus elke klant die Ms office gebruikt kan via SSO met het zelfde account inloggen.

Met Azure AD kun je gratis je AD account in the cloud plaatsen en dan heb Microsoft SSO. En ook in de cloud. Dan kunnen users ook van thuis veilig inloggen. Lijkt me handig in this day and age ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: ATIS_Bas
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.