Optie "Auto Switch" is er niet

Jhinx

Customer
Lid geworden
27 jul 2022
Berichten
3
Hai,

Ik wil graag per gebruiker de kantooruren kunnen aanpassen en nu heb ik vaker gezien dat dit kan met de optie "Auto Swtich" onder Forwarding Rules bij de extensie.
Volgens mij heb ik dat zelfs al eerder gebruikt maar die optie is verdwenen. Ik ben de instellingen langs gegaan om te kijken of dit ergens uitgeschakeld kan worden.
Het lijkt mij niet dat dit verdwenen is met een update dus hoop dat iemand mij verder kan helpen?

Mvg Nick
 
Volgens mij kan dit via de webclient van de betreffende gebruiker ingesteld worden.
Settings > Status > Status schededuler > Automatically switch status to available during office hours
 
Volgens mij kan dit via de webclient van de betreffende gebruiker ingesteld worden.
Settings > Status > Status schededuler > Automatically switch status to available during office hours
Hoi Complex1,

Dat had ik inderdaad gezien, maar dan moeten de gebruikers dit zelf doen. Of ik moet inloggen in hun webclient, wat ook kan. Ik ben natuurlijk benieuwd waarom ik die optie "Auto Switch" niet (meer) heb in de forwarding rules sectie.
 
Tja, bij update 4 is deze instelling bij de gebruiker zelf gekomen en niet meer via het MC te regelen.
Was waarschijnlijk veel vraag naar om dit zo te kunnen regelen.
 
  • Like
Reacties: Jhinx
Dus toch met een update verdwenen. Jammer, maar dan weet ik dat. Ga ik voor onze gebruikers een instructie maken hoe ze dit doen. Bedankt voor je informatie!
 
Wilde de optie vandaag ook aanpassen voor een collega, maar kreeg de optie ook niet meer gevonden.
Misschien toch maar eens een keer de release-info gaan lezen :D

Dank voor de info!
 
  • Like
Reacties: Jhinx
Wij lopen ook tegen dit probleem aan, nog vervelender is het als je een account gebruikt om bijvoorbeeld een lunchpauze in te stellen, dan moet je dus inloggen op de webclient van dat account. Heel irritant.
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Geen leden online nu

Forum statistieken

Topics
21.254
Berichten
106.869
Leden
70.408
Nieuwste Lid
vonLeitn
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.