Oproep info aangenomen gesprekken

Jeroen van Boesschoten

Bronze Partner
Advanced Certified
Lid geworden
25 sep 2023
Berichten
1
Als een inkomende oproep aangekondigd word doorverbonden door een receptionist naar een interne collega en je later in je oproepenlijst terug wilt bellen naar de externe beller dan zie je in je oproepenlijst alleen oproepen van de receptionist. Is dit aan te passen zodat je het nummer ziet van de externe beller?
 
Helaas kan je dit niet direct in de oproephistorie van de client(s) bekijken (wel bij blind doorverbonden oproepen).
Als workaround zou je onder het Recordings tabblad kunnen kijken als opnames aanstaan voor de extensie, of in de Call Log van de management console.
 
Indien mogelijk in jullie situatie en je wil heel graag het nummer van de originele beller zien dan zou je een Snom toestel kunnen plaatsen en deze in CTI mode gebruiken.
In het Snom toestel zie je namelijk wel de originele beller na een aangekondigde doorverbonden oproep.
 
  • Like
Reacties: ATIS_Bas

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Geen leden online nu

Forum statistieken

Topics
21.133
Berichten
106.331
Leden
70.215
Nieuwste Lid
Logann
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.