niet geregistreerd

dlanno0

Customer
Lid geworden
6 jan 2022
Berichten
15
Beste,

Ik heb collega's die een iphone hebben en die na 1 week automatisch niet meer geregistreerd staan in de softapp. Vanaf dat ze da APP terug openen is alles terug inorde. Kan je dit ergens aanpassen in de instellingen dat dit niet meer gebeurd.
 
Hi,

Dit is helaas niet aan te passen en gebeurd enkel bij IOS devices, bij Android hebben ze hiervoor een Keep Alive optie aangemaakt in de 3cx app die is er alleen tot op heden niet voor IOS.
 
  • Like
Reacties: ATIS_Palmiro
Wij hebben zowel iphones als android toestellen die enorm veel problemen vertonen met het geregistreerd blijven!
Zelfs na het gebruik van Keep Alive (Android). Zo is die app echt waardeloos te gebruiken om bereikbaar te zijn...! Zelf bellen lukt uiteraard. Zowel op Wifi als op 4G blijven die problemen bestaan. Enja de batterijbesparing instellingen heb ik ook allemaal al gecheckt.
 
Wij hebben zowel iphones als android toestellen die enorm veel problemen vertonen met het geregistreerd blijven!
Zelfs na het gebruik van Keep Alive (Android). Zo is die app echt waardeloos te gebruiken om bereikbaar te zijn...! Zelf bellen lukt uiteraard. Zowel op Wifi als op 4G blijven die problemen bestaan. Enja de batterijbesparing instellingen heb ik ook allemaal al gecheckt.
Zit je al op de nieuwste versie van de server met de Push update?
 
ik zie dat wij op versie 18.0.5.415 zitten.
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Forum statistieken

Topics
21.255
Berichten
106.870
Leden
70.411
Nieuwste Lid
Rakun
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.