Meerdere accounts op 1 telefoon

Bas

Free User
Lid geworden
30 nov 2023
Berichten
2
Ik heb bij 2 verschillende centrales een account.

Nu moet ik steeds switchen tussen de centrales om bereikbaar te zijn.

Is er een mogelijkheid bij deze 2 accounts gelijktijdig aangemeld te zijn?
 
Als je eventueel de centrales kan bridgen heb je maar 1 account nodig.
 
Bedankt voor je antwoord, het gaat in dit geval alleen om accounts bij 2 verschillende bedrijven die niets met elkaar te maken hebben.
 
Heb je op een van de centrales wel je eigen direct inkomende nummer? Dan zou je nog wat kunnen doen met het doorschakelen van je extensie naar dit nummer op de andere centrale. Voor uitbellen zal je dan wel moeten switchen om het juiste nummer mee te sturen. Ideaal is dit niet natuurlijk ivm doorschakelkosten van de ene naar de andere centrale en je weet niet voor welk bedrijf er gebeld word waarschijnlijk.
 
Je verliest het provisionen maar je zou handmatig een account in het toestel kunnen zetten mits je over een vast bureautoestel praat.
Als je alleen een webclient hebt of desktop app dan zou ik incognitomodus gebruiken, of desktop app en de pwa app los van elkaar
Een echte andere oplossing is er niet helaas m.b.t softphone applicatie
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Forum statistieken

Topics
21.133
Berichten
106.331
Leden
70.214
Nieuwste Lid
Tommy72
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.