Doorschakeling mogelijk na invoeren cijfercombinatie

Green XS

Platinum Partner
Lid geworden
28 okt 2022
Berichten
2
Als een beller beland is in een IVR bestaat er de mogelijkheid om doorverbonden te worden door het extensienummer in te voeren.
Ook als er bij de menu opties niks staat ingevuld:
Screenshot_5.jpg
Dit kwam bij een test naar voren als het type IVR staat ingesteld op "Standard'
Screenshot_4.jpg

Dit hoort toch niet te kunnen? Weet iemand of dit is gekomen door een breach of door een update?

Als het type IVR wordt gewijzigd van "Standard" naar "DTMF Input" is het overigens niet meer mogelijk en lijkt de functie uitgeschakeld.
 
Dit functioneert naar behoren, en is in de laatste 5+ jaar niet gewijzigd.
DTMF IVRs hebben deze mogelijkheid inderdaad niet, dit is dan ook normaal waar mensen voor kiezen waneer IVR Direct Dialing niet mag.
Zie ook de onderstaande thread op het EN forum:
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Geen leden online nu

Forum statistieken

Topics
21.133
Berichten
106.331
Leden
70.215
Nieuwste Lid
Logann
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.