Wij draaien hier 3CX Versie 18.0 (Build 461) en hebben een aantal weken terug Windows Desktop Client V 18.7.10 uitgerold.
Wij hebben de Windows Desktop Client Versie 18.7.10 software d.m.v. een Microsoft SCCM deployment geinstalleerd en deze is door de medewerkers via de Webclient geprovisioneerd, dit werkt op zich prima alleen wordt deze nu niet automatisch bijgewerkt naar de nieuwe versie V18.8.508. Als ik op een client-PC handmatig versie 18.7.10 installer dan krijgt deze meteen de update naar V18.8.508 door en wordt de App netjes bijgewerkt. Als ik handmatig V18.8.508 installeer op een PC waar V18.7.10 al op staat dan wordt de nieuwe versie ernaast geinstalleerd en moet ik handmatig de oude versie verwijderen? Dat is voor de gebruikers niet erg gebruiksvriendelijk. Is dit een bekend issue en is hier een andere oplossing voor of moet ik echt alle werkstations (250) handmatig gaan upgrden naar de laatste versie? En hoe gaat dat dan later bij de volgende versie?
Wij hebben de Windows Desktop Client Versie 18.7.10 software d.m.v. een Microsoft SCCM deployment geinstalleerd en deze is door de medewerkers via de Webclient geprovisioneerd, dit werkt op zich prima alleen wordt deze nu niet automatisch bijgewerkt naar de nieuwe versie V18.8.508. Als ik op een client-PC handmatig versie 18.7.10 installer dan krijgt deze meteen de update naar V18.8.508 door en wordt de App netjes bijgewerkt. Als ik handmatig V18.8.508 installeer op een PC waar V18.7.10 al op staat dan wordt de nieuwe versie ernaast geinstalleerd en moet ik handmatig de oude versie verwijderen? Dat is voor de gebruikers niet erg gebruiksvriendelijk. Is dit een bekend issue en is hier een andere oplossing voor of moet ik echt alle werkstations (250) handmatig gaan upgrden naar de laatste versie? En hoe gaat dat dan later bij de volgende versie?