Client App wordt niet geupdated

BorvG

Customer
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
2
Wij draaien hier 3CX Versie 18.0 (Build 461) en hebben een aantal weken terug Windows Desktop Client V 18.7.10 uitgerold.

Wij hebben de Windows Desktop Client Versie 18.7.10 software d.m.v. een Microsoft SCCM deployment geinstalleerd en deze is door de medewerkers via de Webclient geprovisioneerd, dit werkt op zich prima alleen wordt deze nu niet automatisch bijgewerkt naar de nieuwe versie V18.8.508. Als ik op een client-PC handmatig versie 18.7.10 installer dan krijgt deze meteen de update naar V18.8.508 door en wordt de App netjes bijgewerkt. Als ik handmatig V18.8.508 installeer op een PC waar V18.7.10 al op staat dan wordt de nieuwe versie ernaast geinstalleerd en moet ik handmatig de oude versie verwijderen? Dat is voor de gebruikers niet erg gebruiksvriendelijk. Is dit een bekend issue en is hier een andere oplossing voor of moet ik echt alle werkstations (250) handmatig gaan upgrden naar de laatste versie? En hoe gaat dat dan later bij de volgende versie?
 
Hallo, is hier nog een antwoord op gekomen? Wij zitten namelijk met hetzelfde probleem.
Ik krijg ook maar niet gevonden hoe je kan regelen dat de apps automatisch een update krijgen.
Wij maken echter gebruik van de Desktop App
 
Beste Fred,
Ik heb dit helaas niet op kunnen lossen, wij gebruiken ook de desktop app en heb de gebruikers een handleiding gestuurd om de oude v ersie (die ik had gepushed met SCCM) te verwijderen en de nieuwe versie te downloaden en installeren. Zoals verwacht lukt dit niet bij iedereen, dus een voor aantal collega's heb ik dit moeten doen, maar nu is iedereen up-to-date en wordt er wel automatisch geupdate.
 
Heel erg bedankt voor je reactie, ik heb nog een vraag open staan bij onze leverancier maar ik verwacht dat het bij ons niet anders zal gaan uitpakken.
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Geen leden online nu

Forum statistieken

Topics
21.254
Berichten
106.869
Leden
70.408
Nieuwste Lid
vonLeitn
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.