Caller ID probleem

HansPeter

Lid geworden
20 sep 2021
Berichten
1
Beste 3CX gebruikers,

Ik ben bezig met wat veranderingen in de callflow voor ons bedrijf. Het bedrijf heeft verschillende extensies met verschillende landcodes. Deze belde tot voor kort allemaal met een verkeerde Outbound CallerID waardoor er dubbele landcodes in de outbound nummer zaten (denk aan +3149*Duitsnummer).
Dat heb ik nu opgelost en alle outbound nummers lijken goed te gaan. Echter, als wij het testen op een samsung mobiel werkt het wel maar op een iphone blijft de caller id op Anoniem staan.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb al in de SI{ Outbound Parameters gekeken maar daar lijkt alles goed te staan. Wie heeft er een tip!
 
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.