Call Queues / Stategy

975b9LXar8Bb5s66

Customer
Lid geworden
10 feb 2021
Berichten
3
Wat een grote wens, wat voorheen met onze oude systemen konden is als volgt:

> Klant komt in de Callques (dit invm. ik dan een wachtrij melding kan aanzetten + wallboard)
> Intro prompt
> Positie caller

>> Toestel 01 gaat over (10 sec) Neemt men niet op:
>> Toestel 01 + toestel 02 + Toestel 03 gaat over (dus een timeout/vertraging op diverse toestellen)

Nu dien ik een "overloop groep" 2de CallQues aan te maken. Zodat "Destination if no answer" naar de groep gaat waarin alle 3 de toestellen zich bevinden.

Hierdoor heb ik in de eerste Que gemiste oproepen + positie caller klopt dan niet meer + toestel01 gaat 2x over.

Hoe lossen jullie dit op? Dit lijkt me een vrij wenselijke toepassing. Eerst de "receptie" neemt men niet op dan na de extra medewerkers...
 
Dat kan met Skill based routing. Heb je wel de enterprise versie nodig.
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Forum statistieken

Topics
21.252
Berichten
106.864
Leden
70.406
Nieuwste Lid
c.emiliano
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.