Call Log niet zichtbaar bij gebruiker met correcte bevoegdheden?

WilliamL

Bronze Partner
Lid geworden
10 feb 2021
Berichten
1
Hi allen,

Binnen een centrale waarbij gebruiker x toegang heeft tot het management gedeelte en Call Log, kan hij niet daadwerkelijk het Call Log zien..
In het zelfde gebied ziet hij wel CDR, maar de optie Call Log komt niet naar voren. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Groet,
William

Hieronder de instellingen:
1709542237463.png
 

Bijlagen

  • 1709542199495.png
    1709542199495.png
    53,5 KB · Weergaven: 7

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Geen leden online nu

Forum statistieken

Topics
21.134
Berichten
106.332
Leden
70.216
Nieuwste Lid
rudy cruysbergs
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.