- Lid geworden
- 10 feb 2021
- Berichten
- 3
Ik heb een volgende setup:
Hoofdnummer >> IVR keuze menu
Keuze 1 > Call Queues [Intro/1x Agent/If no answer> vervolg groep]
Keuze 2 > Call Queues [Intro/1x Agent/If no answer> vervolg groep]
Keuze 3> Call Queues [Intro/1x Agent/If no answer> vervolg groep]
*Men maakt alleen gebruik van de 3CX app op smartphone.
-Nu is het volgende probleem:
> De gebruiker kan zich in de APP "Afmelden van wachtrij bevestigen" waardoor de oproepen dus niet naar hem gaan (uit de wachtrij) maar naar de "no answer"groep.
Dit is dus niet gewenst en de gebruikers doen dit "per ongelijk".
Vraag> Kan ik blokkeren dat gebruikers zicht zelf kunnen afmelden uit de wachtrij? Zodat dit niet meer voor kan komen?
Vraag> Kan ik remote de status zien of een gebruiker zich heeft afgemeld uit de wachtrij?
Vraag> Kan ik de desbetreffende gebruiker zelf weer aanmelden in de wachtrij (buiten dat ik via zijn account dit zou moeten doen)
Hoofdnummer >> IVR keuze menu
Keuze 1 > Call Queues [Intro/1x Agent/If no answer> vervolg groep]
Keuze 2 > Call Queues [Intro/1x Agent/If no answer> vervolg groep]
Keuze 3> Call Queues [Intro/1x Agent/If no answer> vervolg groep]
*Men maakt alleen gebruik van de 3CX app op smartphone.
-Nu is het volgende probleem:
> De gebruiker kan zich in de APP "Afmelden van wachtrij bevestigen" waardoor de oproepen dus niet naar hem gaan (uit de wachtrij) maar naar de "no answer"groep.
Dit is dus niet gewenst en de gebruikers doen dit "per ongelijk".
Vraag> Kan ik blokkeren dat gebruikers zicht zelf kunnen afmelden uit de wachtrij? Zodat dit niet meer voor kan komen?
Vraag> Kan ik remote de status zien of een gebruiker zich heeft afgemeld uit de wachtrij?
Vraag> Kan ik de desbetreffende gebruiker zelf weer aanmelden in de wachtrij (buiten dat ik via zijn account dit zou moeten doen)