Recente Inhoud door Frank_Altios

  1. F

    Geen toon bij binnenkomende 2e gesprek

    Via de app of via de fysieke telefoon? bij Yealink werkt dat zo, waarbij onderstaand standaard in het template 3cx zit: #Enable or disable the call waiting feature; 0-Disabled, 1-Enabled (default); call_waiting.enable = 1 #Enable or disable the playing of call waiting tone; 0-Disabled...
  2. F

    Template

    Ja, nee. Kan wel, handig is anders en zal niet supported zijn. Zie engelse forum: https://www.3cx.com/community/threads/provisioning-hotdesking-custom-template.56438/post-329354
  3. F

    Hoe pak ik een call op vanuit de Digitale receptioniste (IVR) ?

    Dat kan helaas niet, je kan gebruik maken van de pickup functie, maar dat kan alleen als het gesprek 'overgaat'. Rechtermuis is de enige oplossing.
  4. F

    welkomstbericht en doorschakelen

    Je kan altijd nog proberen het door de audio converter te halen van 3cx. https://www.3cx.com/docs/converting-wav-file/
  5. F

    Gratis upgrade van uw abonnement gedurende 1 jaar

    Als je naar je huidige licentie gaat zie je niet de knop "Free upgrade"?
  6. F

    Outbound telefoon verkeer wil niet lukken

    Hoi Mante, Controleer even goed de volgende regels onder "Apply this rule to these calls": Deze rule wordt alleen getriggerd als je nummer begint met 100. (Calls to numbers starting with prefix). 06-/020-/030- kan je dus op deze manier niet bereiken omdat die allemaal niet met '100' beginnen...
  7. F

    3cx gratis licentie uitgelegd

    Hallo Jorick, Dat ligt of je het hosted afneemt en de hoeveel calls je hebt op de licentie. Zie https://www.3cx.com/ordering/pricing/
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.