Goedendag,
Ik heb een Update gedaan van V16 naar V18 maar de services Management Console wil niet opstarten,
Als ik inlog via de webpagina(lokaal) krijg ik de error "Server error"
Update heb ik als volgt gedaan: V16 De-install-->Machine herstart-->V18 install(Als administrator)--> IP adres ingevuld--> Full backup V16 bij install gebruikt-->Machine herstart
Alle Services komen op behalve Management console, 3cx Apps maken ook geen connection.
Als ik de services handmatig opstart krijg ik de melding" Fout 1053: De services heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord."
Deze oplossing van windows geprobeerd in de CMD maar noppes: netsh winsock reset en ipconfig / renew
OS: Windows 10 op een Synology VM
Licence : 3cx Professional Annual
Anny thoughts?
Ik heb een Update gedaan van V16 naar V18 maar de services Management Console wil niet opstarten,
Als ik inlog via de webpagina(lokaal) krijg ik de error "Server error"
Update heb ik als volgt gedaan: V16 De-install-->Machine herstart-->V18 install(Als administrator)--> IP adres ingevuld--> Full backup V16 bij install gebruikt-->Machine herstart
Alle Services komen op behalve Management console, 3cx Apps maken ook geen connection.
Als ik de services handmatig opstart krijg ik de melding" Fout 1053: De services heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord."
Deze oplossing van windows geprobeerd in de CMD maar noppes: netsh winsock reset en ipconfig / renew
OS: Windows 10 op een Synology VM
Licence : 3cx Professional Annual
Anny thoughts?
Laatst bewerkt: