Goedemorgen,
Bij een klant van ons komt het volgende voor, de klant wordt gebeld of belt intern naar een collega. Na ongeveer 10 seconden krijgt de klant enkele piepjes te horen en de andere kant hoort niks meer. Na ongeveer 10 seconden komt de verbinding terug maar heeft de klant dus de helft van het gesprek niet meegekregen.
* Klant gebruikt de 3CX app op haar Android toestel
* Klant ervaart dit als vervelend omdat gesprekken niet meer te volgen zijn
Ingelogd als PBX Admin zie ik de volgende call log ontstaan:
Op de extensie hebben we al de Support Re-Invites uitgezet en weer aangezet, de klant heeft alleen op WiFi gestaan, alleen op 4G maar de problemen blijven aanhouden.
Wat kan hier nog meer de oorzaak van zijn en is hier een oplossing voor ?
Bij een klant van ons komt het volgende voor, de klant wordt gebeld of belt intern naar een collega. Na ongeveer 10 seconden krijgt de klant enkele piepjes te horen en de andere kant hoort niks meer. Na ongeveer 10 seconden komt de verbinding terug maar heeft de klant dus de helft van het gesprek niet meegekregen.
* Klant gebruikt de 3CX app op haar Android toestel
* Klant ervaart dit als vervelend omdat gesprekken niet meer te volgen zijn
Ingelogd als PBX Admin zie ik de volgende call log ontstaan:
4/20/2021 10:29:05 AM | Receptioniste (200) | externe nummer | answered | 00:00:07 | 00:06:37 | Receptioniste (200) replaced by Receptioniste (200) | |
extern nummer | Receptioniste (200) | answered | 00:00:00 | 00:01:47 | 00:08:31 | Terminated by Receptioniste (200) | |
4/23/2021 2:28:50 PM | Receptioniste (200) | intern nummer | answered | 00:00:10 | 00:03:31 | Receptioniste (200) replaced by Receptioniste (200) | |
intern nummer | Receptioniste (200) | answered | 00:00:00 | 00:00:32 | 00:04:13 | Terminated by intern nummer |
Op de extensie hebben we al de Support Re-Invites uitgezet en weer aangezet, de klant heeft alleen op WiFi gestaan, alleen op 4G maar de problemen blijven aanhouden.
Wat kan hier nog meer de oorzaak van zijn en is hier een oplossing voor ?