Meeluisteren op andere telefoon op zelfde extensie

Danny De Meyer

Lid geworden
9 feb 2023
Berichten
2
Hoi allemaal,

Een heel specifieke vraag...
Is het op een of andere manier mogelijk volgende in te stellen:
We willen een bepaalde extensie opzetten als intern noodnummer. De bedoeling hier is dat verschillende afdelingen van dezelfde extensie gebruik kunnen maken (gewoon op de grandstream gateway dezelfde extensie op meerdere poorten toewijzen, dit is geen probleem). Echter de bedoeling hierachter is dat wanneer deze extensie wordt gebeld, dat 1 iemand op afdeling A kan opnemen, maar iemand uit afdeling B op elk moment de hoorn kan opnemen en direct kan meevolgen met het gesprek en er ook aan deelnemen.

Wanneer ik dit test op ons systeem gaat de beltoon wel over op beide telefoons, maar van zodra ik opneem op 1 telefoon en neem de 2e telefoon ook op, krijgt deze 2e gewoon een keistoon.
Any ideas ?
 
Hi Danny, het is alweer een post van een tijd geleden, maar wellicht heb je nog een oplossing nodig.

Heb je gedacht aan "paging". Hiermee geef je via een dialcode de opdracht om een boodschap naar alle (geselecteerde) nummers te pushen zonder dat een hoorn van de haak wordt genomen. Als het nood betreft.... zouden mensen niet aan hoeven te nemen.

Kijk even op https://www.3cx.com/docs/manual/call-center-queues/#h.58a1izpsus0k

Cheers
 
  • Like
Reacties: ATIS_Palmiro

Aan de slag - Beheerders

Forum statistieken

Topics
21.292
Berichten
107.053
Leden
70.451
Nieuwste Lid
Frank R.
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.