Licentie vraag...

JesperV

Free User
Lid geworden
10 feb 2021
Berichten
3
Hallo,

Ik zit met een vraagje, ik snap niks meer van de huidige licenties...

RPi is er uitgegooid zoals ik heb vernomen?

Is er nu nog een gratis licentie die je op een VPS kan gooien? Is dit de 3CX Standard 18.0 licentie die je krijgt zonder te betalen en na 4 maanden zichzelf verlengt?

Zoja blijft deze ook bestaan?
 
Hi Jesper, er is geen gratis licentie voor gebruik met VPS. Enige waar je niet voor hoeft te betalen is de Startup Free. Deze is voor max 10 gebruikers. Let op, dat is dus niet hetzelfde als simultane calls!! Deze is hosted bij 3CX, biedt geen toestel support (gebruik een headset icm softclient of een mobile client) en heeft geen wachtrijen. Zie afbeelding onder.

Wil je zelf beheren, pak eerste product wat je op een VPS kan zetten. Dat is de 3CX 4SC PRO á 145 per jaar. Deze heeft alle functies die je maar kan bedenken. Afhankelijk van het type organisatie wordt deze ingezet in bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.

Schermafbeelding 2023-04-06 104207.png
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Geen leden online nu

Forum statistieken

Topics
21.286
Berichten
106.979
Leden
70.442
Nieuwste Lid
exoo
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.