How to save conversation history when a chat is "dealt with"

Joop

Free User
Lid geworden
2 mrt 2023
Berichten
2
Hi, when a chat conversation is marked as "dealt with", new replies will enter the chat as a new conversation without the previous conversation history. In many cases the history is necessary to provide an answer. When we archive a conversation, the history is saved but future replies wont reach the rest of the team. How can we keep the conversation history saved when a conversation is dealt with?
 
Hi Joop, ik denk dat hier 2 verschillende verwachtingen door elkaar lopen. Wanneer een gesprek is gemarkeerd als "afgehandeld" dan is deze afgehandeld. Hier zou geen vervolg meer moeten zijn. Als een gesprek nog loopt, dan zal deze niet afgehandeld worden en worden berichten doorlopend aangevuld. Kun je hier iets mee?
 
Hoi Bas, bedankt voor je reactie. Het probleem is dat we met meerdere mensen tegelijk willen kunnen deelnemen aan een chat. Als een gesprek door een gebruiker wordt opgepakt dan kan deze gebruiker het gesprek archiveren en eerdere reacties teruglezen. Als er nieuwe reacties komen buiten werktijd van deze gebruiker, dan zien andere gebruikers de reacties niet. Dus het enige wat er dan op zit is om aan het einde van je werkdag de gesprekken de markeren als "verwerkt". Maar in dat geval zien andere gebruikers de gesprekshistorie dus niet meer.

We hebben ook overwogen om gespreken niet automatisch toe te eigenen, maar dan wordt het erg onoverzichtelijk omdat alle gesprekken dan bij iedereen blijven staan.
 
Ik snap het Joop, dan blijft inderdaad de chat bij iedereen staan maar dat is dan inherent de aard om meerdere mensen aan een chat te laten deelnemen. Heb je al iets geprobeerd met group chats? (deelnemers toevoegen aan een chat)
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Geen leden online nu

Forum statistieken

Topics
21.286
Berichten
106.979
Leden
70.442
Nieuwste Lid
exoo
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.