Hallo Hallo,
Ik heb een vrij bizar probleem hier. Wanneer ik wil doorschakelen naar een bepaalde gebruiker lukt dat niet.
Het gaat ook alleen om 1 gebruiker waar het niet lukt, wanneer deze gebruiker doorschakelt lijkt het alsof de centrale de user overslaat naar wie je wilt doorschakelen en vervolgens naar de user zelf gaat bellen wat lijdt tot een gesprek wat niet tot stand komt.
Hier onder een foto van de route.
Naar andere users doorschakelen is geen probleem maar bij deze ene gebruiker lukt het niet.
Toen ik ging testen , door een test user aangemaakt te hebben en dan te bellen via de mobiele 3cxapp ging alles perfect.
De centrale draait op 18.0(build415)
Netwerk wordt beheert door ons zelf en daar kon ik niks vinden dat naar mijn vermoeden problemen kan veroorzaken
op de user 213 staag een doorschakeling naar 210, maar alleen als de user niet binnen 20 sec opneemt. de user 213 kan door alle andere gebruikers benaderd worden.
Wanneer ik de doorschakeling op voicemail zet en 210 belt naar 213 komt de user bij de voicemail terecht.
Ik heb een vrij bizar probleem hier. Wanneer ik wil doorschakelen naar een bepaalde gebruiker lukt dat niet.
Het gaat ook alleen om 1 gebruiker waar het niet lukt, wanneer deze gebruiker doorschakelt lijkt het alsof de centrale de user overslaat naar wie je wilt doorschakelen en vervolgens naar de user zelf gaat bellen wat lijdt tot een gesprek wat niet tot stand komt.
Hier onder een foto van de route.
Naar andere users doorschakelen is geen probleem maar bij deze ene gebruiker lukt het niet.
Toen ik ging testen , door een test user aangemaakt te hebben en dan te bellen via de mobiele 3cxapp ging alles perfect.
De centrale draait op 18.0(build415)
Netwerk wordt beheert door ons zelf en daar kon ik niks vinden dat naar mijn vermoeden problemen kan veroorzaken
op de user 213 staag een doorschakeling naar 210, maar alleen als de user niet binnen 20 sec opneemt. de user 213 kan door alle andere gebruikers benaderd worden.
Wanneer ik de doorschakeling op voicemail zet en 210 belt naar 213 komt de user bij de voicemail terecht.