Chat offline / Queue available

Taigar19

Free User
Lid geworden
10 feb 2021
Berichten
3
Goedemiddag,

Ik hoop dat iemand ons kan helpen met het volgende:

Tijdens kantooruren willen we graag chat en oproepen ontvangen. Voor de chat heb ik een ring group. Voor de oproepen een queue.

Buiten kantooruren willen we graag oproepen ontvangen, en de chat op offline zetten.

Op kantoor gebruiken ze deskphones voor de oproepen, en webclient voor de chat.
De gebruikers van de webclient gaan automatisch naar DND door de kantooruren.
De deskphones zijn altijd ingelogd in de queue, en werken dus altijd. Zijn ook niet gebruiker afhankelijk, hebben ieders een eigen extensie.

Nu heb ik een paar mobiele telefoons, waar ik overdag graag de chat en oproepen ontvang. En savonds alleen de oproepen.
Alleen als ik deze automatisch naar DND laat gaan, dan krijgen ze geen oproepen.
Zet ik ze weer naar available, dan gaat de chat ook automatisch online.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?
 

Aan de slag - Beheerders

Leden online

Forum statistieken

Topics
21.196
Berichten
106.595
Leden
70.313
Nieuwste Lid
nick81
Gebruik 3CX – Helemaal gratis!

Koppel uw team en klanten Telefooncentrale Live Chat Videoconferenties

Hosted of in eigen beheer. Tot 10 gebruikers blijvend gratis. Geen creditcard vereist. Probeer zonder risico’s.

3CX
Er is al een 3CX-account met dit e-mailadres. U wordt doorgestuurd naar het klantenportaal, waar u zich kunt aanmelden of uw wachtwoord kunt resetten.