Goedemiddag,
Ik hoop dat iemand ons kan helpen met het volgende:
Tijdens kantooruren willen we graag chat en oproepen ontvangen. Voor de chat heb ik een ring group. Voor de oproepen een queue.
Buiten kantooruren willen we graag oproepen ontvangen, en de chat op offline zetten.
Op kantoor gebruiken ze deskphones voor de oproepen, en webclient voor de chat.
De gebruikers van de webclient gaan automatisch naar DND door de kantooruren.
De deskphones zijn altijd ingelogd in de queue, en werken dus altijd. Zijn ook niet gebruiker afhankelijk, hebben ieders een eigen extensie.
Nu heb ik een paar mobiele telefoons, waar ik overdag graag de chat en oproepen ontvang. En savonds alleen de oproepen.
Alleen als ik deze automatisch naar DND laat gaan, dan krijgen ze geen oproepen.
Zet ik ze weer naar available, dan gaat de chat ook automatisch online.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Ik hoop dat iemand ons kan helpen met het volgende:
Tijdens kantooruren willen we graag chat en oproepen ontvangen. Voor de chat heb ik een ring group. Voor de oproepen een queue.
Buiten kantooruren willen we graag oproepen ontvangen, en de chat op offline zetten.
Op kantoor gebruiken ze deskphones voor de oproepen, en webclient voor de chat.
De gebruikers van de webclient gaan automatisch naar DND door de kantooruren.
De deskphones zijn altijd ingelogd in de queue, en werken dus altijd. Zijn ook niet gebruiker afhankelijk, hebben ieders een eigen extensie.
Nu heb ik een paar mobiele telefoons, waar ik overdag graag de chat en oproepen ontvang. En savonds alleen de oproepen.
Alleen als ik deze automatisch naar DND laat gaan, dan krijgen ze geen oproepen.
Zet ik ze weer naar available, dan gaat de chat ook automatisch online.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?