Kantoor Zonder Limieten
Telefoneer Waar U Maar Wilt Android, iPhone, Mac & Windows

Krachtige, eenvoudig te gebruiken softphones voor Windows en Mac inbegrepen

Met geïntegreerde krachtige clients voor Mac en Windows, maakt 3CX beheren van uw telefoongesprekken eenvoudig, hetzij hetzij op kantoor met behulp van CTI en uw bureautelefoon, of onderweg met behulp van uw laptop. In tegenstelling tot andere PBX’s, zijn er geen extra licentie kosten – en omdat de clients volledig geïntegreerd zijn eenvoudig te implementeren en beheren voor de beheerder, en ook eenvoudig in gebruik voor uw werknemers.

Manage gesprekken op uw IP Phone vanaf uw desktop

Met 3CX ingebouwde softphones voor Windows en Mac kunt u uw telefoon gesprekken regelen vanaf uw desktop, gesprekken starten en ontvangen via het telefoon systeem van uw computer op kantoor, zelfs als u ergens anders bent. Met een hoofdtelefoon kunt u 3CX zelfs gebruiken als volledige vervanging van de bureautelefoon.

  • Bel met uw IP-telefoon vanaf uw desktop met CTI-modus
  • Geen licentiekosten voor extra softphone
  • Eenvoudig in gebruik en beheer
  • Werk alsof u op kantoor bent en verlaag de kosten
Windows Mac softphone
Windows Mac softphone

Manage uw gesprekken met het 3CX Switchboard

3CX bevat een krachtige switchboard functie dat op maat aangepast kan worden op de manier zoals u uw gesprekken wilt zien en beheren. Met de 5 verschillende weergave kan het voldoen aan iedere taak.

  • Drag and drop van gesprekken voor een snellere aansluiting
  • Ideaal voor callcenters, met Wallboard en Q-Manager
  • Bekijk eenvoudig de aanwezigheid van collega’s
  • Beheer van inkomende gesprekken met receptionistweergave

Integratie met Office 365, Google, Outlook enz!

Bel direct vanuit uw CRM-pakket. Inkomende telefoongesprekken worden gekoppeld aan klanten op basis van het inkomend nummer, en vastgelegd in uw CRM-systeem. Alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief de gespreksduur, zodat u rapporten kunt genereren die inzicht bieden in de activiteiten van klanten en medewerkers.

  • Gebruik Office 365, Google contacts of een intern telefoonboek
  • Direct bellen vanuit uw CRM-pakket
  • Cryptische beller-id’s worden omgezet in de naam van de klant
  • Rapporten over activiteiten zonder handmatige gespreksopname
crmlogoswithexact
Andrei Yurievich Sokolov, Hoofd IT Departement, Ministerie van Noodsituaties (Russische Krasnodar):
mchs_tatar_logo Permanente verbinding is voor ons de basis voor snelle reactie in noodsituaties. Dankzij de samenwerking met 3CX waren wij in staat om een nieuw niveau van exploitatie te bereiken. We waren in staat om de veiligheid van onze burgers te verhogen en dat is het belangrijkste.