Neem de PBX Express
Uw telefooncentrale, uw cloud, in slechts enkele minuten
Optimaliseer uw telefooncentrale
Lokaal of in de cloud - verlaag uw kosten!
Neem de controle over uw telefooncentrale
Host zelf in de cloud of virtualiseer
Bespaar op uw telefoon kosten
Gebruik SIP Trunks WebRTC & Softphones
Uniforme Communicatie
Aanwezigheid, Chat, Voicemail, Fax 2 Email
 
Kantoor Zonder Limieten
Telefoneer Waar U Maar Wilt Android, iPhone, Mac & Windows
Clientless Web Conferencing
Via WebRTC 3CX WebMeeting

Boost uw productiviteit en klantenservice met 3CX Pro!

Eenvoudige Upgrade voor Meer Klanten

3CX PRO is een eenvoudige “in place” licentie upgrade die krachtige functies biedt voor meer efficiëntie in uw bedrijf en verhoging van uw klantenservice ervaring, met contact centrum functie evenals geavanceerde rapportering, CRM integratie, ingebouwde failover en meer.

  • Beheer prestaties van medewerkers met geavanceerde rapporten
  • Koppel beller-ID aan klantgegevens in Exchange, LDAP of ODBC
  • Microsoft Exchange integratie
  • Geïntegreerd video conferencing tot 25 deelnemers
 

Integrated Web Conferencing

 

CRM integration is only one of the contact center features offered by 3CX

Verbeterde productiviteit met CRM, ERP & Accounting System Integratie

3CX PRO integreerd met populaire CRM systems ‘out of the box’. Personeel kan tijd besparen door gebruik van één klik om te bellen (click to call) vanuit klant gegevens of klanten belgeschiedenis. Management kan personeels activiteiten volgen door middel van gedetailleerde automatische rapportering van inkomende en uitgaande gesprekken.

  • Click to call – Bellen via uw CRM-applicatie
  • Gesprekspop-ups – Gesprekken worden gekoppeld aan klantinfo
  • Logboek – Alle gesprekken worden geregistreerd in CRM
  • Integratie met Salesforce, Office 365, Google Contacten enz.

Contact Centrum Functies, Failover, Bridges (bruggen) voor kantoren op afstand en meer

3CX PRO biedt uitgebreide contact en call centrum technologie, voorheen alleen verkrijgbaar voor odernemingen. Verkrijg extra wachtrij strategieën en WebRTC webconferencing tot 25 deelnemers voor een betaalbaar bedrag

  • Klanten kunnen ophangen en plaats in wachtrij behouden
  • Ingebouwde Fail Over functies
  • Bekijk de aanwezigheid van collega’s in kantoren op afstand
  • Implementeer een volledig contactcentrum tegen lagere kosten
3CX PRO offers advanced contact center features out of the box.
Felipe Garcia, Directeur van Infrastructuur & Services – Americas, Wilson Sporting Goods:
Wilson 3CX denkt vooruitstrevend, zij hebben een krachtige software PBX ontwikkeld met hypervisor in gedachte en de communicatie-oplossingen zijn prima geschikt voor organisaties van elke omvang.