Neem de PBX Express
Uw telefooncentrale, uw cloud, in slechts enkele minuten
Optimaliseer uw telefooncentrale
Lokaal of in de cloud - verlaag uw kosten!
Neem de controle over uw telefooncentrale
Host zelf in de cloud of virtualiseer
Bespaar op uw telefoon kosten
Gebruik SIP Trunks WebRTC & Softphones
Uniforme Communicatie
Aanwezigheid, Chat, Voicemail, Fax 2 Email
 
Kantoor Zonder Limieten
Telefoneer Waar U Maar Wilt Android, iPhone, Mac & Windows
Clientless Web Conferencing
Via WebRTC 3CX WebMeeting

Betere Klantenservice met Superieur Call Center / Contact Center Software

Altijd bereikbaar – Uitgebreide contactrapportage

Traditioneel merkgebonden PBX met Call Center functies hebben bewezen te duur te zijn of te moeilijk op te zetten. 3CX veranderd dit met de 3CX Pro en biedt call center beheer met alle informatie die nodig is om wachtrijen in realtime te controleren en u ervan te verzekeren dat er geen enkel gesprek verloren gaat.

  • Geïntegreerd wallboard (wandbord) voor realtime controle
  • Gedetailleerde rapporten: wachttijden en afgebroken gesprekken
  • SLA en Terugbel Statistieken
  • Terugbel mogelijkheid voor klanten die niet willen wachten
 

Integrated wallboard for real time call contact center statistics with 3CX PRO

Nieuwste Wachtrij Strategieën en Realtime Medewerker Statistieken

Moderne wachtrijstrategie en statistieken in realtime

3CX Contact Center software verzekerd uw klanten van een kwalitatief hoge service en uw medewerkers bereiken altijd hun doel. Check de gemiddelde en langste wacht tijd evenals de kortste gespreksduur om te garanderen dat geen enkele klant uw callcenter ontevreden verlaat.

  • Log medewerkers in en uit de wachtrijen
  • Round Robin
  • Hunt by Threes – Willekeurig & Voorrang
  • Terugbelfunctie – klant kan ophangen en plaats in wachtrij houden

Inclusief Geavanceerde Call Center Functies

3CX Pro biedt u alle gereedschap die u nodig heeft om uw personeelsprestaties te overzien op ieder gewenst moment. Beantwoorde gesprekken, afgebroken gesprekken, gemiddelde langste wachttijd en meer, zijn allemaal binnen uw bereik om u ervan te verzekeren dat uw een soepel werkend call center heeft op ieder gewenst moment.

  • Meeluisteren: luister mee zonder dat de klant dit merkt
  • Fluisteren: train medewerkers zonder dat de klant dit merkt
  • Inbreken: neem gesprekken over van onbekwame medewerkers
 

3CX's call contact center puts the power iin the hands of the supervisor with listen in, barge in and whisper features

Matthew Kingsley-Williams, Director, MWL Systems:
MWL Systems Wij houden van 3CX, want het geeft onze medewerkers de mogelijkheid om altijd beschikbaar te zijn om gesprekken aan te nemen. De management informatie is uitstekend in termen van aanwezigheid en rapportage. We kunnen communiceren met kern informatie in de database en daardoor veel nuttige rapporten bieden.