3CX-telefooncentrale in de cloud
1 jaar GRATIS - geen verplichtingen!
3CX-telefooncentrale in de cloud 1 jaar GRATIS - geen verplichtingen!
Optimaliseer uw telefooncentrale
Lokaal of in de cloud - verlaag uw kosten!
Neem de controle over uw telefooncentrale
Host zelf in de cloud of virtualiseer
Eenvoudig Beheer
Bespaar op uw telefoon kosten
Gebruik SIP Trunks, WebRTC & Softphones
Halveer uw Telefoonrekening
Uniforme Communicatie
Aanwezigheid, Chat, Voicemail, Fax 2 Email
 
Kantoor Zonder Limieten
Telefoneer Waar U Maar Wilt Android, iPhone, Mac & Windows
Win & Mac Clients
Clientless Web Conferencing
Via WebRTC 3CX WebMeeting

Altijd bereikbaar – Uitgebreide contactrapportage

Traditionele, merkgebonden telefooncentrales met callcenterfuncties zijn duur of lastig te configureren. 3CX brengt hier verandering in met de 3CX Pro en biedt callcenterbeheer met alle informatie die nodig is om wachtrijen in realtime te controleren en u ervan te verzekeren dat er geen enkel gesprek verloren gaat.

Superieur Call Center / Contact Center Software met Geïntegreerd wallboard
  • Geïntegreerd wallboard (wandbord) voor realtime controle
  • Gedetailleerde rapporten: wachttijden en afgebroken gesprekken
  • SLA en Terugbel Statistieken
  • Terugbel mogelijkheid voor klanten die niet willen wachten

Inclusief Geavanceerde Call Center Functies

3CX Pro biedt u alle gereedschap die u nodig heeft om uw personeelsprestaties te overzien op ieder gewenst moment. Beantwoorde gesprekken, afgebroken gesprekken, gemiddelde langste wachttijd en meer, zijn allemaal binnen uw bereik om u ervan te verzekeren dat uw een soepel werkend call center heeft op ieder gewenst moment.

3CX Pro inclusief Geavanceerde Call Center Functies - Meeluisteren, Fluisteren, Inbreken
  • Meeluisteren: luister mee zonder dat de klant dit merkt
  • Fluisteren: train medewerkers zonder dat de klant dit merkt
  • Inbreken: neem gesprekken over van onbekwame medewerkers
3CX 1 jaar gratis - Probeer vandaag!
Lokale versie downloaden Probeer in de Cloud