Verlaag uw communicatie- en reiskosten met 3CX

Betere Klantenservice met Superieur Call Center / Contact Center Software

3CX biedt geavanceerde callcenterfuncties voor maximale productiviteit en een optimale klantenservice.

Het 3CX-contactcenter biedt CRM-integratie, een wallboard, rapportages, statistieken en meer, en is geïntegreerd in de Pro- en Enterprise-versies. Uw medewerkers kunnen efficiënter werken, hun voortgang volgen en waardevolle gesprekken voeren die uw klanten zullen waarderen.

Altijd bereikbaar – Uitgebreide contactrapportage

Traditionele, merkgebonden telefooncentrales met callcenterfuncties zijn duur of lastig te configureren. 3CX brengt hier verandering in met de 3CX Pro en biedt callcenterbeheer met alle informatie die nodig is om wachtrijen in realtime te controleren en u ervan te verzekeren dat er geen enkel gesprek verloren gaat.

  • Geïntegreerd wallboard (wandbord) voor realtime controle

  • Gedetailleerde rapporten: wachttijden en afgebroken gesprekken

  • SLA en Terugbel Statistieken

  • Terugbel mogelijkheid voor klanten die niet willen wachten

Superieur Call Center / Contact Center Software met Geïntegreerd wallboard
3CX software voor callcenters biedt u statistieken in realtime

Moderne wachtrijstrategie en statistieken in realtime

3CX Contact Center software verzekerd uw klanten van een kwalitatief hoge service en uw medewerkers bereiken altijd hun doel. Check de gemiddelde en langste wacht tijd evenals de kortste gespreksduur om te garanderen dat geen enkele klant uw callcenter ontevreden verlaat.

  • Log medewerkers in en uit de wachtrijen

  • Round Robin

  • Hunt by Threes – Willekeurig & Voorrang

  • Terugbelfunctie – klant kan ophangen en plaats in wachtrij houden

Inclusief Geavanceerde Call Center Functies

3CX Pro biedt u alle gereedschap die u nodig heeft om uw personeelsprestaties te overzien op ieder gewenst moment. Beantwoorde gesprekken, afgebroken gesprekken, gemiddelde langste wachttijd en meer, zijn allemaal binnen uw bereik om u ervan te verzekeren dat uw een soepel werkend call center heeft op ieder gewenst moment.

  • Meeluisteren: luister mee zonder dat de klant dit merkt

  • Fluisteren: train medewerkers zonder dat de klant dit merkt

  • Inbreken: neem gesprekken over van onbekwame medewerkers

  • Inkomende en uitgaande gesprekken opnemen

3CX Pro inclusief Geavanceerde Call Center Functies - Meeluisteren, Fluisteren, Inbreken
Connect your PBX with Server-side CRM Integration

CRM-integratie op serverbasis

Verbeter de klantervaring met één compleet callcenter voor elk contactmoment. Met 3CX kunnen uw medewerkers effectiever werken door communicatie te stroomlijnen. Bovendien is 3CX eenvoudig te integreren met een groot aantal CRM-, ERP- en boekhoudsystemen.

  • Zendesk, Salesforce, Freshdesk, Office 365, Google Contacts en meer

  • Automatisch inkomende oproepen koppelen aan klantgegevens

  • Bellen met één klik in uw browser of toepassing

  • Verbeterde klanttevredenheid met snelle en eenvoudige registratie van communicatie

Bekijk andere 3CX-functies

3CX gratis – Probeer vandaag!

Lokale versie downloaden of probeer in de Cloud