3CX Web Client - Switchboard

Over dit onderwerp

3CX Web Client - Switchboard

Introductie

Weergave

Alles

Wachtrijen

Per wachtrij

Wallboard

Reminders

Instellingen

Switchboard

Oproepen filter

Wachtrijen selecteren

Wallboard

Weergave mogelijkheden

Wachtrijen selecteren

Zie ook

Introductie

Via het Switchboard in de 3CX Web Client kunnen gebruikers hun belgeschiedenis inzien. Het geeft Receptionisten, Wachtrij agents en Wachtrij managers de mogelijkheid om gesprekken te monitoren en te beheren. Voor toegang tot het Switchboard, open de Web Client en navigeer links in het menu naar Switchboard.

Weergave

Het Switchboard kent 5 verschillende weergaven. Kies de weergave die het beste past bij uw rol:

Alles: Een gecombineerde weergave van extensies en wachtrijen

Wachtrijen: Een gecombineerde weergave van oproepen/wachtrijen

Per wachtrij: Toont de oproepen en agents per wachtrij

Wallboard: Een samenvatting van de gegevens voor weergave op groot scherm

Herinneringen: Stel herinneringen in die vanuit 3CX Web Client gestart kunnen worden

Alles

Dit is de eerste weergave die wordt getoond wanneer u het Switchboard bezoekt. Hier ziet u de oproepen van en naar de extensies en wachtrijen. Inkomende oproepen naar uw extensie en uw wachtrij worden getoond in het hoofdscherm.

Klik op de rechtermuisknop bij een oproep voor meer mogelijkheden (afhankelijk van uw rechten als gebruiker).

Wachtrijen

Met deze weergave ziet u alle oproep activiteiten voor alle wachtrijen waar u manager voor bent. Inkomende oproepen zijn eenvoudig te managen via rechtermuisknop. U kunt nu oproepen doorverbinden naar andere agents, verbreken, parkeren of gesprek opnemen.

Per wachtrij

Iedere wachtrij waar u lid/manager van bent wordt hier afzonderlijk getoond. Klik op de wachtrij om naar de Switchboard weergave te navigeren van die wachtrij.

De informatie die bij iedere wachtrij wordt getoond, hoort specifiek bij die wachtrij. In het hoofdscherm worden de actieve gesprekken per agent en de oproepen in de wachtrij getoond.

Deze weergave toont ook het aantal en de status van de agenten dat is ingelogd op de wachtrij.

Rechtermuisklik op een call in de wachtrij in het hoofdscherm, biedt een menu met opties: doorverbinden naar een andere agent, weigeren, aannemen of boodschap opnemen.

In de voettekst wordt data getoond waarmee u de prestaties van de wachtrij kan analyseren zodat u weet of er actie moet worden ondernomen.

Wallboard

Houd agents op de hoogte van de voortgang via het Wallboard. Veel informatie in een oogopslag op een groot scherm.

Reminders

Hier worden de reminders getoond die u heeft ingesteld. Denk aan terugbelverzoeken etc.

Om een herinnering in te stellen, navigeer naar Mensen, klik op “Toon meer” en klik op “Reminder toevoegen”. Selecteer datum en tijd en sla op. De herinnering is aangemaakt en via Herinneringen toegankelijk voor inzage, aanpassen of verwijderen.

Let op: Kunt u geen herinnering instellen, neem dan contact op met de beheerder.

Instellingen

Navigeer naar Instellingen en Switchboard of Wallboard om de instellingen aan te passen van het betreffende onderdeel

Switchboard

Oproepen filter

Bij Oproepen filter kan de gebruiker instellen welke oproepen moeten worden getoond in het Switchboard. De filters zijn zowel toe te passen op oproepen van extensies als op externe oproepen. Standaard wordt alles getoond.

Wachtrijen selecteren

Selecteer hier in welke wachtrijen een extensie thuis hoort. Standaard zijn alle wachtrijen geselecteerd.

Wallboard

Weergave mogelijkheden

Het Wallboard kan aangepast worden.

Wachtrijen selecteren

Het Wallboard toont informatie over alle wachtrijen waar de extensie deel van uit maakt. U kunt zelf aangeven van welke wachtrij u gegevens wilt tonen op het Wallboard. Standaard zijn alle wachtrijen geselecteerd.

Zie ook