3CX-telefooncentrale in de cloud
1 jaar GRATIS - geen verplichtingen!
3CX-telefooncentrale in de cloud 1 jaar GRATIS - geen verplichtingen!
Optimaliseer uw telefooncentrale
Lokaal of in de cloud - verlaag uw kosten!
Neem de controle over uw telefooncentrale
Host zelf in de cloud of virtualiseer
Bespaar op uw telefoon kosten
Gebruik SIP Trunks, WebRTC & Softphones
Uniforme Communicatie
Aanwezigheid, Chat, Voicemail, Fax 2 Email
 
Kantoor Zonder Limieten
Telefoneer Waar U Maar Wilt Android, iPhone, Mac & Windows
Clientless Web Conferencing
Via WebRTC 3CX WebMeeting

Transferring Calls with the 3CX Client

Gesprekken doorverbinden met de 3CX Client

Over dit onderwerp

Gesprekken doorverbinden met de 3CX Client

Introductie

Blind Doorschakelen (Transfer)

Aangekondigd Doorschakelen (Attended Transfer)

Andere Functies (beschikbaar voor Windows)

Drag & Drop

BLF Paneel (Bezig Lamp Field (Veld))

Zie ook

Introductie

Weten hoe een gesprek door te verbinden is een noodzaak wanneer je in een kantoor werkt; we hebben allemaal wel gesprekken ontvangen die voor een andere extensies bedoeld waren. Door het gesprek door te schakelen kunt u voorkomen dat u de klant moet vragen terug te bellen; Verbetering van de gebruikerservaring, uw klantenservice en de efficiëntie van uw team. De 3CX Client biedt u naadloos en eenvoudig doorschakelen van gesprekken naar andere gebruikers. Er zijn twee manieren om een gesprek door te schakelen:

Blind Doorschakelen (Transfer)

Met Blind doorschakelen kunt u het gesprek doorverbinden zonder de ontvanger daarvan op de hoogte te stellen.

  1. Klik tijdens een gesprek op de “Tranfer” toets .
  2. U kunt een contact selecteren door:
  • Typ of toets het nummer of de naam van het contact waar u naar door wilt schakelen. De 3CX client filtert uw contactlijst voor gebruikers/extensies (alleen in Windows en Mac)
  • Toets Telefoonboek, Aanwezigheid of Belgeschiedenis en selecteer het gewenste contact.

  1. Klik op de Transfer toets om het gesprek door te schakelen. Het gesprek wordt doorgeschakeld zodra de ontvanger het gesprek accepteert of wanneer u op “Eindigen” drukt.

Aangekondigd Doorschakelen (Attended Transfer)

Met Aangekondigd Doorschakelen kunt u de ontvanger van het gesprek op de hoogte brengen van het gesprek alvorens door te schakelen. Gedurende deze tijd staat de beller in de wacht en het doorschakelen kan alleen voltooid worden als de ontvanger het gesprek accepteert en u ophangt. Hoe Aangekondigd Doorschakelen uit te voeren:

  1. Klik tijdens een gesprek de “Att. Transfer” toets .
  2. Toets het Nummer of de Naam naar wie u wilt doorschakelen, of selecteer een contact van Aanwezigheid, Telefoonboek of Belgeschiedenis, klik de “Bellen” toets en kondig de wachtende beller aan. De lijn in de wacht is oranje gemarkeerd terwijl de actieve lijn groen is.
  3. Na bevestiging dat de ontvanger het gesprek aan wil nemen, klik de “Transfer” toets  en hang op, en het gesprek wordt naar de ontvanger doorgeschakeld.

Andere Functies (beschikbaar voor Windows)

Drag & Drop

Deze functie is een enorme hulp speciaal voor receptionistes. In de Receptionist weergave, kunt u doorschakelen met gebruik van Slepen en Neerzetten.

BLF Paneel (Bezig Lamp Field (Veld))

De 3CX Client heeft ook een geïntegreerd BLF paneel. Het werkt hetzelfde als het paneel op uw IP Phone, een klein lampje laat zien of een extensie bezet is of niet, en biedt u eenvoudig het doorschakelen van gesprekken. Zie het als uw favoriete en meest gebruikte extensielijst.

Ga naar het “Snel Menu” en selecteer de “Laat BLF zijpaneel zien.” De BLF’s zijn door uw beheerder ingesteld. De procedure is hetzelfde als hierboven beschreven, in plaats van het nummer of de naam van de ontvanger te typen, klikt u de gewenste extensie op het BLF paneel. Belangrijk: Als u v15 SP1 of hoger van de commercial editions only heeft geïnstalleerd, is het mogelijk om de BLF van uw client te configureren door rechts te klikken op de gewenste knop. Meer informatie hier.

Zie ook

3CX 1 jaar gratis - Probeer vandaag!
Lokale versie downloaden Probeer in de Cloud